1

28 7 3
                                    

Yra viena planeta pavadinta Plutas , šioje planetoje mažiausia oro temperatūra buvo užfiksuota -120 C , o karščiausia kiek galėjo būti per visą šios planetos gyvavimo laiką buvo užfiksuota 32 C .
Plute visi gyvena paprastą gyvenimą be jokių įdomybių , visi yra prastos nuotaikos ir paniurę . Tos paniurusios būtybės vadinamos faberiais . Faberiai primena žmonės , jų plaukai būna nenatūralių spalvų , visada liūdni  , turi po 70 dantų ir vaikai , ir suaugę , tie dantys yra labai smaili , o akys yra labai didelės ir apvalios , vidutiniškai gyvena apie 300 metų .

Planetoje visi faberiai kalba viena kalba  ir turi savo valdžią - ten vadovauja karaliai ir karalienės . Jie renka vis naują valdovą kas 100 metų .

Plute yra apie 650 000 faberių .
Viena iš faberių yra mergina vardu Flo , ji yra išskirtinė tuo , kad ji moka šypsotis žinoma dirbtinai , bet šypsena yra šypsena . Flo gyvena paprastą gyvenimą kaip ir visi kiti faberiai . Ji taip pat yra paniurusi nors ir su šypsena .

Faberiai eina į mokyklą , ją baigia būdami 28 , jie būdami 28 yra visiškai jauni ( 28 faberių metų ~ 16 žmonių metų ) . Jie pradeda į mokyklą eiti metai po jų gimimo . Flo jau bus paskutiniai metai jos mokykloje ir ji ruošiasi kuo smagiau juos užbaigti .

Taigi čia pirma dalis , pasinėriau į visišką savo fantaziją galvodama šiuos pavadinimus ( man jie atrodo žiauriai keisti , but whatever ) . So jai patiko Vote ir jeigu turite kokių pastabų ar pastebėjimų ar šiaip kažko comment . 😁😁😁 Thanks , kad skaitėt .

Tylos KaralienėWhere stories live. Discover now