2

21 4 2
                                    

Flo position :

Išeinu iš namo , visi mūsų miestelio namai yra vienodi . Pro mano namą pravažiuoja paštininkas ( taip pas mus jie važinėja ir dar su motociklais ) tas paštininkas pamatęs vienintelę gyvastį lauke , tai yra mane praveria savo burną ir taria :
- Sveika , graži dienelė šiandien .
- Labadiena ,- sveikinuosi su ... lyg kokiu kilminguoju ( jis mano klasiokas , nors jau ir darbą turi , bet mokyklos jam liko dar metai btw.)

Rytas 6:00

Žadintuvas mane pakelia iš mano sapnų . Turiu jį išjungti , bet aš taip tingiu . Po kelių miničių mane pradėjo erzinti tas garsas , tai neiškentusi jį išjungiau . Nuėjau į dušo kambarį , tenai išsivaliau savo smailiuosius dantis ir nusiprausiau . Apsirengusi ir susišukavusi , ir žinomą susidėjusi į kuprinę daiktus ( tarp kurių buvo krūva daiktų , kurie nebuvo , nei vadovėliai ir sąsiuviniai , nei kažkas reikalingo mokyklai ) .

Mokykloje 8:00

Suskambėjus skambučiui visi mokiniai įėjo į klasę . Klasėje jau sėdėjo baisioji mokytoja - Piktžolienė . Ji yra istorijos mokytoja , kas šioje mokykloje galėtų jos nemėgti , juk ji tokia nuostabi savo žiaurumu . Piktžolienė sunkiai atsikelia nuo kėdės , prieina prie mano stalo ir atskiriama savo didžiulėm letenom į jį . Ir tada ėmė rėkti ant manęs spjaudydama man į veidą :
- KUR TAVO KONTŪRINIS ŽEMĖLAPIS !
- Šiandien pirma diena... , - nespėjau pabaigti ir mane pertraukė mokytoja .
- PAS MANE PASITEISINIMŲ NĖRA ! YRA TIK TAIP ARBA NE ! - dar garsiau ėmė rėkti negu prieštai .
- Tada aš neturiu ką pasakyti , - tariu
- KAIP TU DRĮSTI TAIP KALBĖTI SU MANIMI , TU ESI TIK MENKNIEKIS MANO KLASĖJE , IR TURI GALIMYBĘ KALBĖTI MANO KLASĖJE TIK PAKĖLUS RANKĄ IR TUOMET AŠ TURIU TAVĘS PAKLAUSYI , O KITOKS ELGESYS MAN NEPRIIMTINAS !!! - vis dar rėkdama kalbėjo Piktožolienė , - AŠ RAŠAU TAU DU Į DIENYNĄ UŽ NEPASIROŠIMĄ PAMOKAI IR UŽ NETINKAMĄ ELGESĮ PAMOKOJE .
Netekusi kalbėjimo dovanos aš tylėjau , tylėjau visą dieną žinodama , kad mano tėvai namuose mane išbars ir iškankins už šį šlykštų pažimį !

Namuose 17:00

Įžengiu pro duris , namuose mirtina tyla . Nusliūkinu į savo kambary , kur pradedu savo dieną . Atsigulu į savo lovą norėdama užmigti ir niekada neatsibusti , žinau tai tik pažymys , bet jisai sugadino mano gyvenimą . Staiga su visais trinksmais į kambarį įžengia mano mama ir kaip visada pokalbį pradeda ji :
- KAS ČIA DABAR , PIRMA DIENA MOKYKLOJE , O JAU DIENYNE DVEJETAS , KĄ TU SAU GALVOJI KAIP TAIP GALIMA , IR DAR IŠ TOKIO LENGVO DALYKO KAIP ISTORIJA !? - be atsikvėpimo "ramiu" tonu kalba ji , - KAS BUS TOLIAU ? AR IŠ VISŲ PAMOKŲ ROŠIESI GAUTI DU , O GAL VIENETO UŽSIMANYSI ? ATSAKYK MAN ! - su panika veide kalba .
Aš sukaupiu visas jėgas ir bandau atsakyti į jos užduotą klausimą , bet man gerklėje tik deginantis jausmas ir taip sunku kažką pasakyti .
JAU NEBE TURI ŽODŽIŲ KĄ ? DABAR PAKLAUSYK MANĘS , - aš norėjau pasakyti , kad ir taip visą laiką jos tik klausau , bet negalėjau pritarti net žodžio , o ji toliau tęsė savo iškalbą , - JEIGU GAUSI DAR DU DVEJETUS TU TURĖSI EITI PATAISŲ , EISI PATAISŲ GAIŠIS TAVO LABAI LABAI BRANGUS LAIKAS , GAIŠIS TAVO LAIKAS NETURĖSI LAIKO EGZAMINAMS RUOŠTIS , NETURĖSI LAIKO EGZAMINAMS RUOŠTIS TUOMET JŲ NEIŠLAIKYSI , NEIŠLAIKYSI EGZAMINŲ NEPRIIMS Į DARBĄ , NEPRIIMS Į DARBĄ NETURĖSI PINIGŲ , NETURĖSI PINIGŲ BŪSI VARGŠĖ , BŪSI VARGŠĖ NETURĖSI VALGYT , NETURĖSI VALGYT GERIAU NESAKYSIU . - užbaigė Sandra ( mano mamos vardas ) .
Ji išėjo iš mano kambario užtrengdama jį durimis net atrodė , kad namas suvirpėjo .
Aš toliau bejėgiškai gulėjau norėdama užmigti , niekada nemaniau , kad užmigti kai tavo galva pilna visiokių nesąmonių yra sunku . Manau man liko dvi istorijos pamokos iki mamos pranašystės išsipildymo .

Rytas 6:00

Atsikeliu pasidarau visą mano rutiną vonioje . Ižengiu į kambarį , o tenai ant mano lovos sėdi Sandra su savo žudančiai piktu žvilgsniu , matau kaip veriasi jos burna , ir ji pradeda sakyti savo labai gerai surepetuotą kalbą :
- Labai džiaugiuosi dėl tavęs . Žinau tu mano džiaugsmo nepamatysi jis visada bus tik viduje . Tikriausiai galvoji dėl ko aš galėčiau džiaugtis ? Nagi spėk , - vis dar su piktu veidu kalba ji .
*tyla 2 min.*
- Nenori gali ir ne spėlioti . Visas mano džiaugsmo šaltinis ir toks , kad šiandien nėra istorijos ir aš dedu visas viltis , kad tu nesusimausi , ir negausi dvejeto kaip nesėkminga vakarykštę dieną , - kalbėjo mano mama visa panurusi , nors žinojau , kad ji džiaugiasi , tik negali to parodyti .
Kad per daug neišalkčiau įsidėjau obuolį ir vandens į mokyklą .

Mokykloje 8:00

Šiandien antra diena mokykloje , reikia kažkaip nesusimauti kaip vakar . Juk šiandien tikrai negaliu susimauti , nėra istorijos . Įžengiu į matematikos klasę , jau beveik visi susirinkę . Pamačius paskutinį suolą laisvą greitu žingsniu einu link jo... BUM į mane trenkiasi vienas mokinys , jis tas pats kuris sveikinosi vakar su manim ryte . Mačiau iš jo veido , kad jis šiandien ir apskritai visą laiką mokykloje būna agresyvus .
- TRAUKIS AŠ ČIA TURIU SĖDĖTI , - surekia jis .
Norėjau jam paaiškinti , kad tai nemandagu , bet neįstengiau . Bandau dar kartą , mano gerklė dega , vos sugebu išskleisti nors garselį , bet ne net to garselio pasakyti nesugebu . Nupėdinu prieš mokytojos stalą esantį suolą , nes jis buvo vienintelis likęs visoje klasėje .

Tylos KaralienėHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin