Po kilku dniach trenigu trener został zwolniony i obowiązki przejoł trener Irleand.Ten bardziej wierzył w klacz i sądził że,może coś osiągnąć.
-Zatrzymaj ją Karol! Ona utyka.
To była prawda.Nowy dżokej zwolnił klacz z kłusa i zeskoczył na ziemię.Little Flower zastrzygła uszami.Prawą przednią nogę bardzo od ciążała.
-Dobra,zaraz sprawdze co jej jest.Może się uderzyła?Tak dziwnie wybiegła z bramki.
W kopycie nic nie było a noga była troche ciepła więc trener powiadomił o tym właściciela a ten zadzwonił po weterynarza,Harrego.~*~
-Ma obtłuczoną nogę.Nic nie złamała ale może ją to boleć.Zróbcie trochę przerwy od treningu a na razie niech będzie stała w boksie.Później troche na pastwisko,karuzele czy co tam chcecie.Najbliższy wyścig odpuśćie.
-Nie możemy.
-Przykro mi ale w tym wypadku musze zaprotestować.Klacz z taką nogą nie pobiegnie pojutrze.Potrzebuje odpoczynku i rekonwalestęcji.-przerwał weterynarz.
-Dobrze niech teraz nam pan powie jak mamy się nią zaopiekować.
Adrian powiedział trenerowi( bo Markus nie chciał słuchać )co robić z klaczą i przepisał jej lek.Następnie opuścił stajnie.
-Słuchaj Markus,ja też chce żeby ona pokazała tym ludziom że jest więcej warta niż siostra.Ale nie dość ze przez ten bieg może mieć mocniejszą kontuzje to jeszcze napewno nie wygra w takim stanie.To wszystko co chce ci powiedzieć.
-Ona i tak powinna biec.Ale na treningu jutro ma się pojawić!
-Ale..
-Chcesz bym cię zwolnił!!!? Jutro ma być na torze albo wylatujesz.A Irleand przechodzi na emeryture bo nie będzie dobrego trenera.Został Jeff tylko.
-A niech cie Markus!!
Wkurzony trener odszedł w kierunku parkingu.Zbliżała sie 20.Wiedział że musi jutro przeprowadzić trening Little Flower bo nie chciał być zwolniony.Czemu?Bo chciał by Irleand się krztałciła.Była świetnym koniem.I miała tylko 3lata.No..Ponad 3.-------------------------------------------
Wiem że mnie długo nie było.Miałam problemy w szkole i miałam zagrożenia z 5 przedmiotów.Ale jeżdże konno ciągle więc jrszcze pewnie pojawią się posty w pamiętniku.Ciągle w tej stajni ale troche koni sprzedali.Little Flower teraz będzie dodawana nie regularnie ale z mniejszymi przerwami!
~zKoniemPrzezSwiat
CZYTASZ
Little Flower
Short StoryLittle Flower to klacz pełnej krwi angielskiej sprowadzona z Holandii za milion dolarów. Cena za nią jednak mocno przewyższa możliwości klaczy- jest niewysoka, ma krzywe nogi i słabych rodziców- My Little Lady i Dark Flower nie zapisali się na histo...