Εκτος χρονου(10)

1.9K 129 17
                                    

Επειτα απο 2 βδομαδες

Ολα κυλανε μια χαρα με την Χρυσα.. Ο Αρης ειναι συνεχως εκτος σπιτιου με τους φιλους του.. Παλι καλα δεν τους φερνει μεσα και εχουμε φασαριες και καταστροφες..

"Κατεριιναααα" ακουω την Μανου να φωναζει ενω βρισκομαστε ολες στο σπιτι της Κατερο...

"Ελααα" ακουγεται η Νινα(κατερινα) μεσα απο το μπανιο..

"Ελα λιιιγοοο"της απανταει φωναζοντας για να την ακουσει και εμενα με την Κωννα μας εχει σπασει τα...

Τυμπανα...

"Ρε Μανου περιμενε τη κ μην φωναζεις μας κουφανες μια ωρα.." της λεει καπως επιθετικα η Κωννα

"Ελα ρε Μανου ουτε τουαλετα δςν μπορουμε να παμε στο ιδιο μας το σπιτι" λεει κ η Κατερινα καθως εμφανιζεται απο το βαθος..

"Καλα κοριτσιαη με φατε" λεει χαχανιζοντας η Μανου..

"Ελα τι με ηθελες? " λεει η Νινα και την πλησιαζει στην ντουλαπα.

"Εε να.. Σε 2 μερεςς ειναι το παρτυ.. Και οπως ξερεις η γκαρνταρομπα μ εχειντα χαλια της" λεει με νοημα..

"Ειιιι" της απανταω θιγμενη καθως μαζι εχουμε ψωνισει ολα μας τα ρουχα..

"Χεχε και γω σαγαπαω Νελη μ" μ λεει με μια αγγελικη εκφραση..

Αδιαφορω κ στρεφω ξανα το κεφαλι μου στην οθονη του λαπτοπ ρης Νινας βλεποντας Teen Wolf για 627492516 φορα.

ΑΧΧΧ ΑΛΙΙΣΣΟΟΟΝΝΝΝ😭😭😭😭

Ναι μονη μ το ξερω😅😢

"Ναι και θελω να μ δανεισεις κανα ρουχαλακι εσυ π εχεις καλο γουστοο" ακουω την Μανου να λεει με pappy face στην Κατερο

"Ελα εδω βρε" απανταει και στρεφουν προς την ντουλαπα ψαχνωντας ρουχα.

"Κωννα σιγουρα δεν θες να ερθεις? " ακουσα την Μανου να λεει μονο και μονο γτ γκαριξε και μου αποσπασε την προσοχη απο το λαπτοπ..

"Τα ιδια θα λεμε..? Οχι ειπαμε.. " ακουω να της απανταει καπως εκνευρισμενα..

Μετα απο κανα 10 λεπτο ακουω την Κωνσταντινα

"Ψιιτ.. Ψιιτ" με σκουνταει αφηνοντας μια μικρη παυση αναμεσα στα λογια της..

Την αγνοουσα συνεχως ΓΙΑΤΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΕΕΝ ΓΟΥΛΦ.. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΕΕΝ ΓΟΥΛΦ..

Οταν ομως το συνεχισε κιαλλο.. Μου σπασε τα νευρα και ξεσπασα.. Ανθρωπος ειμαι κ γω.. Εχω κ γω τα ορια μ

The badboy's little sister.Where stories live. Discover now