κεφαλαιο 9

61 12 2
                                    

Ν:πρέπει να φύγει από αυτο τπ σπιτι ή να φύγει εντελώς από αυτόν τον κόσμο... μονολογισα
Εντάξει μαμά...το πήρα και είχα προορισμό το γραφείο του Βαγγέλη..

τοκ-τοκ χτύπησα την πόρτα..
Β:πέρασε
Ν:Βαγγέλη έφερα τον χυμό την κοπέλας σου

EMA'S POV
όταν ακούω την λέξη {κοπέλα του} νιώθω πολύ παράξενα...δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλει να πιστεύουν αυτο το πράγμα.,κες να μην έχει πει τιποτα για τις απειλές;..να το είπε και να μην είχε  βοήθεια; να μην το θεώρησαν συμαντικο δικοί του άνθρωποι; ας κάνω αυτο που λέει για την ώρα και δεν θέλω να τον πιέζω..ναι ξαφνικά νοιάζομαι για αυτόν; τι έχω πάθει...
ΤΕΛΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ

Β:εμα,έμα είσαι εδώ;..τον άκουσα και μρ έβγαλε από τις σκέψεις μου
Ε:ναι εδώ είμαι..
Β:ορίστε ο χυμός σου
Ε:ευχαριστώ πολύ βαγγέλη,λοιπόν τώρα θα σου πω τα απαραίτητα πράγματα που χρειάζομαι για να είμαι σίγουρη ότι θα είσαι ασφαλείς..
•κάμερες ασφαλείας
•2 συναγερμοί στο σαλόνι,3 σε καθε δωμάτιο και στο γραφείο σου έναν υπολογιστή όπου θα μπορούμε να ελέγχουμε καθε τι σε αυτο το σπιτι ακόμα και το πιο μικρό..
VANGELIS POV:
με είπε βαγγέλη,ίσως είναι μια εκδήλωση συναισθημάτων...όλες όσες έχω πάει βαγγέλης φώναζαν ενώ άλλοι Κύριε κακουριωτη..,αν κάνω την πρώτη κίνηση...θα την κάνω και ότι γίνει..

ΤΕΛΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ

Β:τις κάμερες ασφαλείας, το τις θελουμε;
Ε:τα αυτονόητα ρωτάς και εσυ...για να βλέπουμε τι γίνετε μέσα στο σπιτι ποιος κάνει τι..
Σηκώθηκε από την αναπαυτική καρέκλα του και ερχόταν προς το μέρος μου.
αφού κάθησε δίπλα μου είπε
Β:αν βάλουμε κάμερες δεν θα μπορώ να κάνω αυτό

EMA'S POV

είπε και ήρθαμε  σε απόσταση αναπνοής..με τράβηξε από το μπράτσο μου και με κόλλησε στον τοίχο..κατάλαβα που το πάει και προσπάθησα να ξεφύγω..μάταια όμως..είχαν εγκλωβιστεί τα χέρια μου ανάμεσα στα καλογυμνασμένα  χέρια του..το τελευταίο που θυμάμαι ήταν όταν ήταν έτοιμος να με φιλήσει...άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και κατάλαβα πτι ήμουν μέσα στην αγκαλιά του με δεμένο το στόμα...άρχισα να φωνάζω αλλά..το μόνο  που κατάφερα ήταν να με ακούσουν οι τοίχοι...

ΤΕΛΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ

VANGELIS POV
δεν άντεξα..με άναβε πολύ με αυτο το μίνι σορτσάκι κ αυτο το κολλητό τοπακι..πήρα ένα μαντίλι που βρήκα μέσα στο συρτάρι ξαι το έδεσα σφιχτά στο στόμα της...

ΚΑΛΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ💁‍♀️
Με νέα δεδομένα επέστρεψα;δεν ξέρω εσείς θα μου πείτε
το έκοψα σε κακό σημείο συγνώμη..
Ας σημειώσω ότι π βαγγέλης το πρωί κατά τις 5 η ώρα πήγε στο κοντινότερο μπαράκι και άρχισε να μεθάει μέχρι να ξεχάσει το παρελθόν.,
Μάλλον αυτο δεν θα πάρει τον καλό δρόμο..είδατε🧐
πιστεύεται ότι μετά από αυτή την κίνηση η Εμα θα έχει τα ίδια συναισθήματα για τον βαγγέλη;
(το επόμενο θα είναι λιγοοο dirty έτσι για να μη το βαρεθείτε:)
Αν σας άρεσε πατήστε το αστερακι και αφηστε μου την γνώμη σας από κάτω♥️
stay tound for new parts 💝

~ΧΠ~

•Bodyguard•Where stories live. Discover now