Nefes her şeyi hazırlamış ama çok yorulmuştur. Tahir odaya gelir.
Tahir: Çüş! Bu kadar eşya nereden çıktu be gülüm! 3 günlük tatile gidecuz!
Nefes: Ya Tahir hepsi lazım bunların bak ben hamileyim bana karışma!
Tahir: Heeehh! Başladık artık iyiki hamilesun her lafında duyacaz bunu..
Nefes: Kusura bakma kocacım hepsini alıyoruz. Hepsi bana lazım. Bak örneğin alışveriş yapmıştım önceden pembe kazaklar aldım kızımıza!
Tahir: Nefes sen hamile olduğun içun kafayu siyirdun heralde! Kız daha 1-2 aylık hamilesun ne kıyafetu!
Nefes: 1,5 TAHİR AKLINDA TUT ŞUNU YA!
Tahir: Riv riv edeceğuna hemen hazırla gidelum(!)
Nefes: Bak bak! Bana bunları diyeceğine sen de yardım etsen şu an yoldaydık!
ikisi de birlikte beraber hazırlarlar eşyaları.
Nefes: Tahirrrr! Öyle kırış kırış tıkıştırılır mı o ya! Bırak Allah aşkına bırak!
Tahir: Al bıraktum rahatladun mi?!
Nefes: Ay ya da vazgeçtim bırakma haklısın tıkıştır amaan..
her şeyi hazırlayım Yiğit'in üstünü giydirirler. Evdekilere haber verirler.
Asiye: Uuu, birlikte tatil diysın, en sevdiğum! Haydi size iyi eğlenceler gidin eğlenun🤭😉
Nefes: Ay Asiye abla sen de başlama şimdi haydi görüşürüz :*
•arabadadırlar•
Nefes uyumuştur çünkü çok yorulmuştur.
Yiğit: Baba! Ben kardeş istemiyorum ki ya!
Tahir: Ha, o nedendur uşağum?
Yiğit: Biz üçümüz süper takımdık. Şimdi takımımız bozulacak..
Tahir: Öyle olur mu oğlum! Takımımız daha güçlü olacak!
Yiğit: Umarım öyle olur baba..
birkaç saat sonra tatil yerine varırlar.
Tahir Nefes'i uyandırmaya kıyamaz. O yüzden kucağına alır, üçü birlikte eve giderler.
-Tahir önceden herşeyi planlamıştır, yemek, ev, kalacak yer, gibi.-Nefes Tahir'in kucağındayken aniden uyanır ve korkar. Tahir'i başka biri sanıp ona vurur. Tahir yalpalar ve Nefes kucağından düşer.
Nefes acıyla yerde kıvranır. Tahir hemen kaldırır.
Tahir: Nefes, iyi misunn, N-NEFES?
Nefes: Tahir bebeğim- bebeğimiz..
Tahir: Sakın o sözün devamını getirme hemen hastaneye gidiyruz!onların şansı aslında yakında hastane vardır ve oraya giderler.. doktor muayene eder ve şunları söyler.
Doktor: Ben, ben çok üzgünüm..
Tahir: Ne? Ne oldu? Bebeğimiz yaşıyor mu?
Doktor: Maalesef, ben çok üzgünüm, özür dilerim makinemiz çalışmıyor ve bakamıyorum
Tahir: Yaw ne yapacuk o zaman?
Doktor: Sizi üst kata alalım şansınıza belki çalışıyordur.Hemen yukarı çıkarlar makine çalışıyordur.
Doktor: Merak etmeyin! Bebeğiniz çok iyi.
Nef&Tah: Oh çok şükür!
Yiğit: Oleyyy takımımız hâla çok güçlü!
Nefes: Sizi çok seviyorum ailem!
diyip sarılırlar, daha sonra tatil evine giderler.Yiğit: Anne, baba ben çok yoruldum! Beni yatırır mısınız?
nef&tah Yiğit'i yatırırlar. Ve ikisi televizyonda film izlerler. Aniden elektrikler kesilir ve kapı tıklanır.
Nefes: Tahir o neydi öyle, çok korkuyorum!
Tahir: Nefes sen Yiğit'in odasına git çabuk!Tahir kapıyı açar ve bir mektup görür. Tahir mektubu gördüğü an çok şaşırır hemen kapıyı kapatır perdeleri çeker, elektrikler de kasten kesilmiştir. Sigortayı düzeltip ışıkları yakar. Yiğit'in odasına gider,
Tahir: Nefes çabuk burdan gitmeliyiz çabuk!
Nefes: Ne oldu Tahir hemen söyle hemen!!
Tahir: Bir mektup bırakmışlar, al oku istersenMektupta ise şunlar yazar :
——-4. bölümü merakla bekleyin!! "vote" tuşuna basarsanız sevinirim!——