Het verhaal

9 1 0
                                    

Ik ga gewoon random beginnen dus ja lees maar...

Vandaag is gek,eerst alles gezellig en dan DIT krijg ik te horen dat mijn BFF beste vriendinnen is geworden met mijn aartsvijand dus dat had eigenlijk al mijn helen humeur verpest. En daarbij heb ik knallende ruzie met mijn pa hij zegt telkens dat het aan mij ligt en dat IK mezelf moet verbeteren maar eigenlijk is hij degene die daar telkens over begint en mij buitensluit en een HOND verkiest over zijn eigen kind moet je na gaan. Dus nou ja mijn keven was op dat moment echt SHIT! Ik kon het wel uitgillen! Maar ik moest aardig blijven dus herpakte mezelf en deed of er niks was gebeurt. De volgende dag werdt ik waker net als normaal ik fietste naar school helemaal alleen. En toen ik op school was zag ik een hele groep nieuwe jongens staan ik keek ze stoom verbaast aan en liep weer door. En in mijn hoofd dacht ik:" eigenlijk is dit een goede kans. Ik kan mijn leven herpakken en ik vergeet dat ene kind" dus ik liep door naar de les. Ik zat in de klas en wat bleek een van die jongens zat bij MIJ in de klas!!! Ik deed normaal tot dat...
De mentor zij tegen een van die jongens:" Ga jij maar even naast Carly zitten." Ik keek de mentor raar aan en deed een gebaar van WTF doe je nou hij seinde terug met doe gwn normaal oké straks stik je hem af dus ik deed of ik die jongen niet zag. Ik deed heel raar want ik negerde nooit iemand behalve mijn vader. Dus dacht ik een halve seconden na en stelde me voor:" Hoi ik ben Carly en jij?" Hij keek me aan en het bleef even stil daarna zij hij:" uhhm... Hallo ik ben RM" en we bleven een tijdje praten

TIMESKIP na de les

Ik ging eten halen bij de kantine en plotseling botste ik tegen iemand aan ik kende hem niet en mijn gevoel zij dat ik hem ook niet wilde kennen er stonde drie jongens achter hem. Hij keek me aan en liep door. Ik zij:" hé kijk eens ff uit ben je raar of zo!" Hij keek om en liep door. Ik kreeg oogcontact met de jongen die achter aan liep we keken elkaar even aan en toen liep hij door...

Wat willen jullie dat er gebeurt antwoordt snel en lees daarna de rest.💜💜💜 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 01, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

DailyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu