[Üyelerin İdeal Tipleri]

286 26 3
                                    

Jiu: Görünüş olarak gerçekten ideal bir tipim yok. Sadece benimle iyi iletişim kuran ve beni biraz kontrol edebilen biri.

SuA: Seksi olan biri. Ayrıca beni çok sevmeli. Benden hoşlanan erkeklerden hoşlanıyorum. Ve çok pozitif olursa pastanın üzerine krema olur.

Siyeon: İyi bir dinleyici olan, beni iyi hissettiren, sırlarımı rahatlıkla paylaşabileceğim biri.

Handong: Öncelikle nazik olmalı. İyi bir kişiliğe sahip olmalı ve uzun olursa harika olur.

Yoohyeon: Gerçekten bilmiyorum ama hoşlandığım erkeklerin biraz uzun yüzleri vardır. Sanırım Kim Bum sunbaenim gibi biri. Bu tür keskin aura güzel.

Dami: Benzer şeyler. Kesinlikle ondan bir şeyler öğrenebileceğim biri. Ayrıca ben fazla konuşmuyorum. Bana kıyasla çok konuşabilen biri olsaydı harika olurdu. Görünüm olarak aktörler arasından Cho Jin Woong gibi biri. Ona baktığım zaman güvende hissediyorum.

Gahyeon: Hâlâ genç olduğum için kesin bir ideal tipim yok. Sadece güzelce gülümseyen, eğlenceli, iyi bir sese sahip ve telefonda konuşmayı seven biri.

Kaynak: dreamcatcher.turkiye

Biliyorsunuz ki buradaki tüm bölümleri mutlaka bir siteden, bir bilgi sayfasından alıyorum. dreamcatcher.turkiye adlı Instagram hesabından fazla bilgi aldım. dreamcatcherism de aynı şey geçerli. Bu iki sayfanın adminlerinin bilgileri paylaşmama izin verdiği için çok teşekkür ederim. Instagram'dan bu iki hesabı takip ederek Dreamcatcher hakkında daha fazla bilgi sahibi olacağınıza eminim.♡

Dreamcatcher Facts✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin