2

82 14 0
                                    


ImagineYourBias kitapları

Beauty & the DESTROYER | (Changkyun Oc)
Oneshot series: VIXX
ONESHOTS : MONSTA X (Türkçe,fluff)
Poolside | (Jooheon Oc)
Tea Time With Saebyeog
Destroyer No: 4155102 M (Monsta X)
RamaDrama : Mucize (Hyungwon Oc)
TROPICAL NIGHT | (Wonho Oc)
10 Years Delay (Leeteuk Oc)
LGBT Friendly OC Book [Türkçe]
[Türkçe] Spice Up Yodaboy | (Chanyeol Oc)
Oneshots ; BTS | (Türkçe)
Güzel Hikayelere Açılan Kapaklar
Sadece Aşkdaşız (Hyungwon Oc)
Aceline Şarkıları (Jooheon Oc)
Pick A Route; Monsta X
Pick Me '3' (wonho [you) Hyungwon]
Spice Up Yodaboy
Pick A Route; BTS
Pick A Route; EXO
Pick Me 2 | A Love Triangle
Pick Me !  | A Love Triangle

Gerçek adın ne? Bize biraz kendinden bahseder misin?

 Okurlarımın hayalgücüne ket vurmaması için kimliğimi gizli tutuyorum. Bir isim ya da görsel bile zihinlerdeki o -şu an için- sınırsız  duran hayalgücünü kısıtlar, yani benim görüşüm bu. Bu sebeple bana istersen D, istersen de saebyeog diyebilirsin. ismimin anlamlarından biri bu çünkü. Ve ismim de Türkçe değil zaten ^^

İsim konusunu bile uzatabilen (!), insanları mutlu etmek isteyen biriyim. Elbetteki kendi vizyonum çevresinde.

Kitaplarının konularını nereden buluyorsun?

 oneshotlar; İsteğe göre biçimleniyor. Okuyucunun istediği bazen ilham veriyor. zaten yazdığım herşeyi, hikayede geçen mekanlara ya da onlara muadil olabilecek mekanlara giderek yazıyorum.

Misal; şu ara yeni yayına giren Changkyun oc kitahım "Beauty the Destroyer" için 1,5 hafta bir kütüphanede takıldım.

"Keske olmasaydı" dediğin bir anın var mı?

 Ropörtaj wattpad yazarlığım için yapıldığına göre, bu alanda cevaplayacağım: yok.

Günlük yaşamımda da herkeste olduğu gibi vardır elbet birşeyler.

En sevdiğin K-POP idolu

 Wonho Wonho Wonho

En sevdiğin K-POP grubu

Monsta X

En sevdigin K-POP şarkısı

Monsta X-Hero

Nasıl kitap yazmaya başladın?

 Tam bir hikayesi yok bunun. Her rüya gördüğümde uyanınca hemen yazarım. Defterimi gören bir arkadaşım "Hikaye güzel ama daha ayrıntılı yazsana..." demişti.

Galiba o gün kafaya koydum. Seneler sonra yazdığım bir bilimkurgu kitap için bir yayıneviyle görüşmeler yaptım e-postalarla. İsmim pek rastlanmayan, Üstelik bir de yabancı isim olunca bir erkek beklediler sanırım. Bu noktaya kadar hikayeyi basmak üzerine görüşüyorduk. Yüzyüze gelince baktılar ki ciciş bir kızım, "Canım sen romantik mi yazsan" falan denince karın tokluğuna kısa hikayeler yazdım, Yayınevine yollamadan önce birilerine okutmak istedim ve wattpad'de bir hesap açtım. Okuyanlar beğendi ancak yeterince kişiye ulaşamıyordum. Bazı yazar arkadaşlarım onlar için özel yazdığım hikayeleri beğendiklerini ve kpop ile ilgili yazmam gerektiğini ısrarla söylemişlerdi. Ben de bu hesabımı açtım ve yayına başladım. Beğenildiği için mutluyum.

Ne zaman nasıl kpop fanı ya da korecan oldun?
 
Ailemizin yazlığının bulunduğu sitede ingiliz ve koreli çocuklar vardı. Edindiğim arkadaşlarımdan sebep bir sempatim vardı Koreye. Lisede en yakın iki arkadaşımın teşvikleriyle dizilere başladım. Ardından Türkiye'ye MusicBank ile gelen Suju, Shinee ve Beast ile kpop'a giriş yaptım.

 Genel olarak Kore kültürünü seviyorum. Korecan ise ciddi ciddi sevmediğim bie kelimedir :D

Bir sakin bir de hareketli K-POP şarkısı önerir misin?

 Sakin olarak; VIXX-My Valentine ya da Circle
Hareketli olarak; Monsta X-Hero

'Oppacı'lara karşı bir önyargın var mı? Ne zaman oldu?

 Yani... "seven kıskanır" diyebilirim^^

Başkalarına fizik veya ruhsal olarak zarar vermedikçe cici fangirl ve fanboyların sevgiyi tepe tepe, karşılık beklemeden hayranlıkla yaşamayı tecrübe etmesi normal bence. Sosyal yaşamda birine karşı bu kadar fazla sevgi beslerken bunu belirtince sevgi suistimal edilebiliyor çünkü. Tamam şirketler de sevgiyi suistimal edip merchleri ve fiyatlarını üstümüze fırlatıyorlar ama bu konudaki en ekstrem kısım fiyatlar.
Önyargı sordun ama ben teşvikçi çıktım:D

Peki oppacı olduğun biri var mı (abartısız)

 Hesabımı takip edenler bu soruyu okurken kahkahalarla cevaplamıştır sanırım.

Elbette var. Hayatımda tek bir kişiye karşı 'oppacı' oldum. O da :

Monsta X'den Wonho <3

Shipliyorsan nasıl shiplemeye başladın ve en best shipin ne?

Ship............
...................
Hiç sevmem

K-POP Yazarları İle ropörtajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin