BAB 30

3.7K 164 0
                                    

Pegilah kat rayyan sana tuh-kata fea sambil menunjuk rayyan yg ddk di bangku sambil termenung.

Jess tersenyum lalu pegi ke arah rayyan.

Rayyan?-panggil jess lembut

Rayyan tersentak lalu bangun dan merenung wajah jess.Mereka bereyecontact

Jess tersenyum

jaga diri baik ii ye awk,Saya sentiasa akan ingat awak di sana nanti-kata jess dengn sebak

Kenapa ko nk tinggalkn aku?sapa lagi aku nk kacau sapa lagi aku nk bermanja?-soal rayyan sambil merenung mata jess

Maaf rayyan,saya bukan nk tinggalkn awk.Saya  gi sana bukan suka ii,klo ikut kn hati saya,saya tk nk pegi.tapi ni urgent rayyan.Saya perlu pergi.Awak jangn risaukn saya-kata jess dengn air mata yg berjujuran perlahn.

Rayyan menyeka air mata jess dengn ibu jarinya.wajah mereka dekat sikit.

Auchhh ada semut lh kat sini.'>_<´

Jess menutup matanya dan mencium pipi rayyan lalu membuka matanya.

Ni hadiah saya pada awak-kata jess sambil mengusap pipi rayyan.

Rayyan merenung wajah jess& berbisik di telinga jess

Love you dumn much-bisik rayyan dengn suara yg cukup buat perempuan cair.

Jess terpaku tk lama itu tersenyum sambil menangis.

Hey,dont cry babe-bisik rayyan

Jess tersenyum dan mengeluarkan kotak berwarna biru gelap.

Ini cincin pernikahn kita rayyan.Mungkin awk tk tahu tapi saya tahu.Ibu bapa awk dan ibu bapa saya ingin kahwin kn saya dengn awk.Ini kira kawin paksa.Awak simpan cincin ni untuk saya-terang jess dan tersenyum.

jesa mengmbil tangn rayyan dan kotak itu bertukar tangn rayyan melihat kotak itu.

jess berbisik di telinga rayyan

Love you too dumn much rayyan.saya syg awak very dumn much.-luah jess

Rayyan tersenyum lalu mengusap pipi jess

Jaga diri baik ii kat sana.aku akn sentiasa ingt ko.Pergilah-kata rayyan dengn senyumn manis khas buat jess

Hensem-kata jess lalu ketawa kecil

Rayyan tersenyum bangga

Bye,saya pegi dulu-pamit jess

rayyan melepaskn tangn jess secara perlahn ii.Jess berjaln dan berhenti lalu pandang rayyan semula dan pegi.


carl yang berkot hitam berdiri di sebelah pintu untuk bukakn pintu untuk boss nya.carl mendapt perhatian pada para pelajr pempuan.

Carl yang melihat jess berjaln ke arahnya segera membuka kn pintu untuk jess,jess ingin mask tapi terhenti dan memandang sekolahnya dan mata nya tertacap pada rayyan yg melihatnya.Dengn itu angin yg kuat menyentuh kulit jess serta merta rambutnya mengerbang ke belkg.Jess menurunkn kaca mata nya di matanya lalu masuk.Carl menutup pintu dengn cermat dan mask ke tempat drive lalu pegi ke airport.

Jess call richard

Hello chard dah booket ticket belum?

Dah boss"

ok"

Jess call seul

Hello seul aku ontheway  ni

ok boss.Kami dekat datarn helikopter ni.Boss trs dtg sini.

Ok 20 minit lagi aku sampai

Baik boss"

NERD MAFIA!Where stories live. Discover now