Soarele strălucitor al dimineții îmi mângâie pielea intr-un mod relaxant,îmi iau telefonul de pe noptieră si observ ca in 40 de minute trebuie sa fiu la prima ultima zi de liceu.
Ma scol si îmi fac din patul,iar apoi merg îmi fac un dus relaxant, ma spăl pe dinți si m-am îmbrăcat cu niște blugi mulați,un tricou alb mulat pe corp si niste Converse albi,cobor jos si mănânc niste cereale cu lapte si merg spre școala, pe drum ma gândesc cum o sa fie anul acesta intr-un oraș nou,liceu nou,viata noua.Din cauza tatei am renunțat la Los Angeles pentru New York.
Am uitat să ma prezint sunt Rebekah,am 18 ani si tocmai m-am mutat.
Nu mi-am dat seama când am ajuns la liceu,nu am mai stat pe gânduri si am mers la secretariat
- Buna ziua,cu ce va pot ajuta?intreaba doamna
-Buna ziua sunt Rebekah Mikaelson,eleva cea noua.
-A da,trebuie sa semnezi un formular.Mia dat formularul si l-am semnat,iar apoi mia dat codul si numărul dulapului si orarul.
Când am ieșit m-am lovit de o fata
-Îmi pare rău!
-Nu, este vina mea,spun ușor
-Ma numesc Christina,dar poți să-mi spui Chris.
-Incantata,eu sunt Rebekah,dar poți să-mi spui Bekah.
-Pot sa te întreb ceva, Bekah?
-Sigur,ce vrei să mă intrebi?
-Ai observat că ești noua atractie a liceului,nu ?
-Nu!
-Îl vezi pe tipul ăla,nu?
-Da,ce este cu el,pare drăguț
-El este Styles,este un bad boy al școli,și cam te mănâncă din priviri,îți spun doar atât,stai departe de el.
-De ce ?
-Este un racer de curse ilegale de mașini și se crede cel mai tare că toate fetele din liceu sunt moarte după el.
-Mai puțin eu.spun direct
-Îți spun asta că și eu era să-i cad in plasa.
Înainte să spun ceva acel bad boy se îndreaptă spre mine
-Hei păpușa,ce faci?
-Trebuie sa plec acasă
-Vrei sa te duc eu?
-Nu mersi,pot merge și singura
-Mă doare când sunt refuzat.spune el cu o voce pițigăiată
-Ok,pa!
-Hai să mergem,spune Chris.
Harry's POV
Tipa asta noua ma intriga,este prima fată care mă refuza este diferită aroganta înalta cu o piele albă ca laptele niște ochi albastri si un păr saten,lung,este perfecta cu formele ei bine conturate.Îmi place și va fi a mea.
CITEȘTI
Dragostea
RomanceRebekah este o adolescenta de 18 ani care nu a crezut niciodată in dragostea la prima vedere,pana cand la întâlnit pe Harry,un bad boy in adevăratul sens al cuvântului:racer,traficant,dar si cel mai dorit băiat din liceul din New York