littleboybcn: Merhaba!
loeyEolchn: Merhaba?
littleboybcn: Beni tanıdın mı?!!?
loeyEolchn: Tanımam mı gerek, anlamadım??
littleboybcn: Ben şu geçen gece ki çocuğum, hani sen kendini kaybetmiş deliler gibi içki içerken komaya girmene engel olan çocuk, hah! tanıdın mı?!
loeyEolchn: Hatırladım, teşekkür ederim.
littleboybcn: O gün sarhoşluğundan olsa gerek, çok samimiydin şimdi böyle kalas olmuşsun sen, tch biraz kibar ol olmaz böyle şekerim
loeyEolchn: Sanane?
littleboybcn: Odun!
loeyEolchn: Teşekkür ettim daha ne uzatıyorsun ki??
littleboybcn: Uzatıyorum öylemi kkkkk, tamam nasılsın?
loeyEolchn: Sanane??!
littleboybcn: Bak yüzümü bile hatırlamıyosundur şimdi atarım bir fotoğraf görürsün Sanane yi Banane yi!!
loeyEolchn: xcfşsmzxpdzxldlz
littleboybcn: ?
loeyEolchn: At bakalım ve cidden hatırlamıyorum, adın ne?
littleboybcn:
littleboybcn:Baekhyun~
loeyEolchn: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
loeyEolchn yazıyor..
littleboybcn: Hey hey! Sakin ol zxcldedmxqwdkc
loeyEolchn: Sen cidden..
littleboybcn: SÜRTÜK DEME SAKIN BANA!!!
loeyEolchn: HAYIR yani ben öyle demiycektim..
littleboybcn: Ne diycektin?
loeyEolchn yazıyor..
littleboybcn: Destan mı yazıyosun acaba?!
loeyEolchn yazıyor..
loeyEolchn: Seni kendime alıcam..
Sen benim olucaksın güzellik.littleboybcn: Benden romantik ve değişik iltifat bekleme şuan, ve..
littleboybcn yazıyor..littleboybcn: EİYYYY KEKO!
.
.
.
.
.
.
Nasıl ama xmnjdslqşjkqwrsldş
Neyse ilk kitabım bana destek olun profilime girip beni takip edebilirsiniz aynı zamanda bölümü beğendiyseniz oy verip sevginizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın dskjaközxsazsdroedsasxcfdewsdfdsasdxcfdrewasdjfglajklşlkjklşçömkjkıwo tamam tamam dlsjskjkaljklajwkoıkajfdslVe düzenli olarak yb atmaya çalışırım ve sınav yılım bu yıl lanet olası jkssjk neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere...