Perspektywa Kruszwil
Szedłem sobie po brudnym poznaniu.
Wszędzie śmierdziało szczynami, a sperma znajdowała się na chodnikach i krzakach, tfuu...
Miałem na sobie słuchawki JBL i słuchałem piosenki "SZACH MAT".
Masti jest prestiżowa, gdyby była dziewicą...Marzenia...
Wracałem ze szkoły, gdy na kogoś wpadłem...
Był to słup Jarek
-Ojoj, Jareczku! Uważaj jak stoisz! Bo się pogniewamy! Ja jestem panem, nie ty!
-Co ty robisz debilu?- Zapytał się mnie jakiś chłopak- Nie tak się gada ze słupami...
-A niby jak, jak nie tak?
-Kurwa, bierzesz kij i jebiesz w łeb.
Mamcia nie uczyła?-Nie mam mamy...- odrzekłem
-Aaa, to masz problem, lol - powiedział męskim głosem, aż mi normalnie chyba stanął
-Ej, stanął ci. Ale spoko, mam porno w załączniku incognito na telefonie, tylko jest gejowskie.
-Oj tam, dawaj to porno. Idę do swojej tajnej skrytki na drzewie
-Ok, ja spadam, Ziomek
Już nie słyszałem co mówi, byłem zajęty waleniem w domku na drzewie.
Po jakże bardzo ciekawych piętnastu minutach, wróciłem do willi.Była już dwudziesta, więc włączyłem "Bocu No Pico" i waliłem znowu, bo czemu nie?
Kto bogatemu zabroni?Gdy moja dobranocna bajka się zakończyła, usiadłem na łóżku z mamuta i myślałem...
Myślałem o tym przystojniaczku, mrr.
Jestem ciekawy, co on teraz robi...Perspektywa Kamerzysta
Siedziałem y swojej mamusi i jadłem rosołek. Mama mówi, że jest zdrowy, bo z prestiżu. A ja słucham się mamy i jem rosołek. Jestem dobrym synkiem.
Gdy nagle moje myśli zleciały na mojego kaktusa Grzymisława, lubię go. Jest fajny.
Taki zielonyi z kolcami, sekszi.Mam go na biurku, które stoi na parapecie. Lubię łóżka. Są fajne.
Pozdro xd
CZYTASZ
Dziki Prestiż (Lord KruszwilxKamerzysta)
PoetryHejka! To nasza nowa książka, pt., "Dziki Prestiż". Będzie ona opowiadać o Kruszwilu i Kamerzyście. Ale spokojnie, nie będzie to normalna książka :D Więc, jeśli nie lubisz hot yaoi (xd), to wypad :* 💕