Na ostrove Berk začalo pomaly svitať. Všetci na Berku už boli hore, okrem náčelnika Štikúta, ktorý ešte stále spal. Do spálne sa zrazu potichu otvorili dvere. Bol to malý Štikútov syn. Veľmi sa tešil na lietanie s Bezzubým, ktoré mu Štikút sľúbil. Opatrne pristúpil k posteli a skočil na svojho otca. "Au"! "Chladnobrv, to sa robí"? "Au". Povedal štikút a masíroval si ubolené brucho. "Musel som". "Dlho si spal a sľúbil si mi, že má povozíš na Bezzubým". Povedal malý Chladnobrv. "Viem, že som to povedal, ale tiež som povedal, že to bude večer a že nemáš skákať do postele ako pominutý"! Až teraz si uvedomil, že to prehnal, lebo jeho syn mal slzy na krajíčku. "Ja... tak som to nemyslel prepáč". Povedal Štikút a zobral si ho do náručia. "Vieš mám toho veľa, ale sľubujem, že ťa potom povozím na bezzubke, dobre"? "Dobre". Povedal Chladnobrv a Štikút ho pobozkal na čelo. "Choď sa dole naraňajkovať". "Hneď prídem". Povedal mu a Chladnobrv išiel dole. Bezzubý ešte spal. Štikút sa prezliekol a išiel Bezzubého zobudiť. "Ahoj kamoš". Povedal a hladil ho po hlave. Bezzubý sa prebral a zazíval. "Je čas vstávať". Povedal Štikút a obi dvaja išli dolu. Bezzubý mal na taniery ryby pripravené. Nie na stole, ale dole. Rychlo sa najedol a išiel von. Štikút taký rýchly nebol. Popravde, len sedel a zamyslene sa špáral v jedle a ledva vnímal, čo mu Astrid hovorí. "Počúvaš ma vôbec"? Spýtala sa ho. "Ehm... prepáč, o čom si hovorila"? Spýtal sa Štikút. "Požiadala som Valku, či by nemohla odviesť Chladnobrva do škôlky, lebo sa s tebou potrebujem pozhovárať". "A kedy má prísť"? "To nemyslíš vážne"? "Ešte pred chvíľou tu bola a zobrala ho, kým si sa ty špáral v jedle". Štikút sa na nu začudovane pozrel. "Kedy tu bola, vôbec som si ju nevšimol". "Aj sa ti zdravila". "Štikút čo sa s tebou deje"? Než stihol Štikút odpovedať, z dediny sa ozval výkrik. Štikút a Astrid sa ponáhľali otvoriť dvere a čakalo ich nemilé prekvapenie...
Sorry že je to krátke. Chcela som to napísať dlhšie, ale mama ma posiela spať a nechcem, aby mi zobrala tablet. Dúfam, že sa kniha páči a ak by ste chceli, tak budem pokračovať s oveľa dlhšími kapitolami. Tak ahojte.
YOU ARE READING
Hladanie stratených drakov
AdventureZ Berku zmizli všetký draky a nikto nevie kde sú. Až na Bezzubého, ktorý nevie lietať. A ešte k tomu má na nich čoskoro zautočiť Drago. Štikút bude musieť najsť nie len stratené draky, ale aj samého seba.