2. Bölüm

20 0 0
                                    

Sabah uyandım. Sırtım çok ağrıyordu ama takmadım. Gerçekten açtım. Bütün meydanı yerde para bulurum diye aradım. Karabaş da aradı. Sonunda 1 TL buldum.

Hıh 1 lirayla dünyayı satın alırım eziklerr !

diye bağırmasam da kendi kendime güldüm. Eminim şizofren gibi görünmüşümdür.

Çokta fifi.

Her neyse bir market buldum ve alabilceklerime baktım. Yuh! Ekmek bile iki lira! Sınırle 10 tane ekşi yüz aldım.

Aklıma gelen düsünceyle irkildim. ama bunu yapmak zorundaydım.

Caddeye çıktım ve gözüme bir kadın kestirdim. Çantası açıktı ve cüzdanı düsmek uzereydi. Karabaş' ı kullanarak iyi bir ekip olabilirdik. Bu yaptığım adiceydi ama hırsız olmazsam açlıktan ölecektim. Sinsice kadına yaklaştım. Karabaş kadını oyalayıp şirinlik yapıyordu. Tam cüzdanı aldım derken elim başka bir elle çarpıstı. Korkuyla elin sahibine döndüm. Kadın zaten çoktan gitmişti. Karabaş yanıma geldi ve çocuğa bakmaya başladı. Ben de çocuğa döndüm.

Valla doğruymuş. Türkiye'de de daş varmış.

Çocuk bana sinirle bakıyordu. Bend eona aynı bakişı attım.

"O benim avımdı" dedi. " Köpeğim var ve kullanmaktan çekinmem" diye karşılık verdim. Karabaş hırlamaya başlamıştı zaten. Bana pis bir bakıs attı ve çekip gitti. Hah. Öyle kalırsın. Ben zaferimi kutlarken çocuk deminki kadınla geri döndü.

"Işte buydu efendim" dedi keyifle. Kadın bana doğru yürümeye başaldı. O pislik beni ispitlemişti. Karabaş'la son hız koşmaya başladık. Ara sokaklara girince kadın peşimizi bıraktı zaten. Bende dün uyuduğum yere döndüm. Sinirle yeni bir hedef seçtım. Çocuk yine benim hedefime yavşıyordu. Karabaş zaten çocuğa hırlıyordu. Karabaş'ı üstüne saldım. Zaten ısırmazdı değil mi ? Belkide ısırırdı? Her neyse. çocuk kaçınca ben d ehedefime doğru ilerledim ve cüzdanını alıp kaçtım. Fark etmedi bile. AADDASAFADASSSAASSASAA

Karabaş'ın çocukla girdiği sokağa girdim. Manzara beni şaşırtmamıştı. Çocuk köşedeydi. Karabaş da ona havlıyordu.

"Karabaş, buraya gel oğlum " diye bağırdım. Anında geldi. "iyi iş oğlum, afferin sana." Çocuk bana hayretle bakıyordu. "sana köprğim var  ve kullanmaktan çekinmem demiştim" dedim ve arkamı dönüp markete yöneldim. Kadının cüzdanında 400 lira buldum ama sadece 100 ünü harcayacaktım. Et bölümüne gittim ve tezgahdaki adama "5 kilo et " dedim. Bana tip tip baksada 5 kilo eti koydu. Evet köpeğim obur. Teallam yaa. Kendime de 2 paket nesquik aldım.Işte. Zenginim beybsii. Vuhuuu. Oha 70 lira tuttu. Neyse. Parayı alıp çıkışa gittim. Karabaş'la mekanımıza gittik. Off yanındaki boş binayı nası görmemiştim. O  binayı geçen aydan beri sahipleri iflas edince kimse satın almamıstı. Adamlar da tapuyu yırtmıslardı. ahhh ahhh rahmetli bakkalcı nası anlatırdı bana .Her neyse, hemen içeri girdik. biz tıkınırken uzaktan gelen bir karartı gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin