-Kesit-

11 2 0
                                    

Merdivenlerden koşarak çıktım.  Arkama baktım peşimdeydiler.  Rahat koşabilmk için eteğimi yırttım. Daha koridorun başındaydım.. Koridorun sonundaki odama kadar ulaşmıştım ama bana dokunduklarını hissettim. Avuç içlerimi açıp onlara doğru tutup elimi sağa çevirdim. Merdivelerin sonuna kadar onları fırlatmıştım.Bu beni bir süre idare ederdi. Odamın kapısının açmaya çalıştım. Kitlemiştim. Kapıyı tekrar açmayı denedim açılmıştı. Sırrımın en çok bu yanını seviyordum. Odama girip elimle kapının kapanacğı yöne hareket ettirdim. Kapıya temas etmeden kapı kapandı.

                 Yatağımın altındaki kumbarayı uzanmaya çalıştım ama kapanın açılmaya çalıştığını fark ettim. Kumbarayı almaktan tam vazgeçmişken kumbaraya ulaştım. Kilitli olduğundan dolayı duvara fırlattım kırık parçaların içinden paraları almaya çalıştım. Sonra kapıyı kırdıklarını gördüm. Bana doğru gelmeye başladılar. Kitlenmiştim. Hareket edemiyordum. Herşey buraya kadar mıydı? Bitmiş miydi her şey? Tuhaf kılıklı adamlar üstüme gelmeye başladılar onlara bakarak geriye doğru gitmeye çalıştım. Sonra babamın gelişini izledim. Ve babamın onlarla kavga ettiğini gördüm. Kavgayı kimin kaybedeceği belliydi. Babam tekdi. Onlar üç kişi babam onları sadece kaçmam için oyalıyordu. Parayı eteğimin cebine koydum ve camı açtım. Son bir kere babama dönüp baktım, yerdeydi. Her yeri kan içindeydi. Biliyordum babama son bakışımdı. Bir daha göremeyecektim. Sonra babam kolarından destek alıp son kez bağırdı.

-KAÇ KATHERİNA! KAÇ!

LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin