"Şey,ımm...Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?"
Diyen küçük kıza gülümseyerek yaklaştım.Ne kadar da sevimli bir küçük kızdı böyle.Elindeki telefona birkaç şebek poz verdikten sonra yanağımı öperek uzaklaştı.
Kalabalık azalmaya başlamıştı.Harry nerede? Birkaç büyük adımla Harry'i en son gördüğüm mağazaya ilerledim.Harry yerine sadece beni gördükleri için çığlık atan kızlar vardı.
"Harry?!"
Telefonumun mesaj sesiyle yerimde durdum.Ekranda yanıp sönen 'Hazza' yazısını görünce içim rahatladı.
Mesaja tıklayıp okumaya başladım.
"Alışveriş merkezinin arkasındayım,birkaç çılgın hayrandan saklanmak zorunda kaldım.Araba burada seni bekliyoruz çabuk ol."
"Birkaç hayran tarafından tecavüze uğrayıp,seks kölesi olarak kullanıldın sandım.Çok korktum Hazz."
"Keşkee."
Gözlerimi devirdim.Her zamanki Harry.Takip edilmediğim kanısına varınca koşarak binanın arkasına doğru yol aldım.Ne kadar ürkütücü bir yer.Siyah araba görüş açıma girmeden önce etekle kapatılmış bir kalça gözlerim önüne serildi.Siyah arabanın içi boştu.
Harry nerede?
Sanırım adım seslerimden geldiğimi duyduğu için arkasına dönen kıza baktım.
Yeşil gözleri,sarı saçları ve tanrı aşkına üstündekiler de ne?
Göbeği açık dar bir bluz,belini sıkıca kavramış kısa bir etek ve dizinin üstünde biten çizmeler.Seksi.
Ve elindeki silah,sırtında takılı olan kılıç.
Bana doğru yaklaşmaya başlayınca gerilemek zorunda kaldım.Arkamı dönüp koşmaya başlayacakken,sokağın bir sürü siyah takım elbiseli büsbüyük adamlarla çevrili olduğunu fark ettim.
Tıpkı...Paul gibilerdi.
Kızın minik ellerini omzumda hissettim.Ve tuhaf bir koku.
"Sakin ol Malik.Seni korumakla görevlendirildim.Bu belayı başına kendin aldın."
Dünyayla iletişimimi kesmeden önce duyduğum tek şey bu olmuştu.Burnumda hissettiğim bezden sonra bedenimin yere yıkılmasına karşı koyamadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#FreePalestine (Zayn Malik)
AdventureBir tweet yüzünden ölüme mahkum... Bir tweet yüzünden İsrail onun peşinde... Bir tweet yüzünden aşkı tatmak üzere... " @zaynmalik1D/ #FreePalestine " @TümHaklarıSaklıdır