Uvod (malo o meni)

308 11 1
                                    

-UVOD

Zdravo,moje ime je Victoria Star.Da,prezime mi u prevodu znači "zvezda",haha,ne znam zašto...Zovu me Tori,a pola njih ne zna ni da se zovem Victoria.Imam 16 godina i živim u Londonu.Moj moto je "LIFE WITH SMILE (Život sa osmehom)".

Mama mi se zove Jade,a tata Spencer.Mama je obična domaćica,nikada nije želela drugi posao jer o njenim rečima:"Rad sa porodicom je najlepši posao".Tata je drži hotel pod imenom "Smile".Imam mlađeg brata,Robbie-a.Mali nevaljalko.Mnogo se svađamo,ali najviše volimo.To je dokazano,haha.Takođe,imam i 2 najbolja prijatelja:Beck-a i Sem.Pored mojih "ljudskih" najboljih prijatelja,imam i dva "pseća".To su moja dva psa:Tomy i Rex.Nas petoro smo definitivno nerazdvojni.

A sada ono najvažnije o meni:Veliki sam Directioner i iako živim u Londonu,san mi je da upoznam svoje idole i odem na njihov koncert.To mi se dosad nije desilo,jer mi roditelji ne daju da idem na koncert,jer su njima oni bezveze.To me jedino nervira kod mojih roditelja.Ali,otićiću,to sam sebi obećala.Ostvariću svoj san.

U ovoj priči ćete videti kako izgleda moj uzbudljiv život i šta znači moj moto:"Life with Smile".

-Eto,to je uvod,nadam se da vam se sviđa.Prvi deo ću napisati,nakon čitanja i komentara.:)

Life With SmileWhere stories live. Discover now