-II DEO
Beck je namignuo Sam i ona je izašla iz moje sobe.Došla je da me pozove unutra.Ja sam se predivno obukla,kao da je neka najveća ceremonija.xD
-I da li je moja pevačica spremna?,nasmejano i držeći u ruci punu kesicu bombona,upitala me je Sam-Oh,Sam,spremna jesam,ali pevačica nisam.,naravno sridiljivo sam joj dobacila
-Bićeš...,jako nejasno promumlala je Sam
-A?,zapitala sam je zbunjeno
-Ništa,idemo.
Sam,Beck i ja smo po prirodi skoro uvek duhoviti,ali od kada je došao ovaj dan oni su bili mnogo ozbiljni.Čak Tomy ništa nije hteo da jede danas,što je veoma čudno."Nešto se tu dešava",pomislila sam.Ušli smo u sobu.
-I evo je!,"zaurlao"je Beck
Svi prisutni su se prvo pogledali,jer nisu ni primetili da ja nisam bila tu,a onda sam dobila gromoglasan aplauz,a Rex i Tomy su skočili na mene,mašući repom i plazeći svoj jezik.Bila sam sva u čudu.
-Tišina,molim vas!,opet je "zaurlao" Beck
Odjednom svi su se utišali i Beck je pustio spot...Samo...SAMO ŠTO GA JE POSTAVIO NA YOU TUBE!Potrčala sam ka Becku,a Sam je potrčala za mnom.Povukla sam ih oboje u jedan ugao u mojoj sobi.Naravno,to su bila i moja dva pseća najbolja prijatelja,haha.XD Sve moraju da čuju.
-Izvinite,izvinite...,Sam se izvinjavala prisutnima
Prekinula sam je.
-Šta se ovde dešava?!,veoma ljuto sam ih upitala
-Pa ovaj...,počela je Sam
-Ne,ja ću,ja sam uglavnom odgovoran za ovo.Slušaj.Ti stvarno pevaš prelepo...,počeo je Beck
-Ali,to nije razlog da uradiš ovako nešto,obećao si i znaš kakva sam ja
-Da,znam,ali veruj,postaćeš zvezda.
-(nasmejala sam se jako),ne lupaj više.Kako mogu postati zvezda?!
-Samo mi veruj.Oprošteno?,smeškajući se,rekao je Beck
-(razmišljala sam čitavih 5 sekundi)Da...
-Okej,da li sada možemo da budemo u ve...? (zi),počeo je smeškajući se Beck
-Ni slučajno da si rekao.Ne,nikad,ti znaš sve.,ubrzo sam ga prekinula
Beck je oduvek zaljubljen u mene,iako smo BFF.Ja u njega ne mogu,jer ga volim samo kao najboljeg druga.
On je morao do ponoći da pušta ponovo moj spot,jer su svi bili oduševljeni.Sutradan kada smo ušli na YT...Imali smo šta da vidimo...1O.5OO+ PREGLEDA!Počeli smo skakti i vrištati,da je čak cela moja porodica došla da vidi šta se dešava.Broj pregleda se svakog dana sve više povećavao i za manje od mesec dana imala sam 1OO.OOO pregleda.San,ljudi,san.Na ulicama i po prodavnicama su me ljudi presretali,tražili da se slikamo i tražili autograme.Rodila se nova zvezda,I TO JA!I to sve zahvaljujući njima,mojim 5 najboljih prijatelja.Tada sam otkrila šta znači moje prezime.
Za manje od dva meseca postavili smo novi spot,sada sa pesmom "Story Of My Life",naravno opet od 1D.U njemu su bili i Tomy i Rex,a oni su se zbog toga osećali preonosno.Bez obzira što su to muške i njihove pesme,ja sam Directioner i voleći ih zauvek.Ili sam samo tako mislila.
Nisam imala svoj spot,rekoh,još da postanem poularnija.Popularnost mi je udarila u glavu.Počela sam se hvaliti i sve što su godine prolazile ja sam postala sve ne poularnija,izgubila sam veomamnogopunojako fanova.Više nije bilo toliko STARSA.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jednog dana,kada mi je bilo 20 godina,krenula sam u šetnju i tada naravno nije bilo onih koji su trčali ka meni.Razmišljala sam dugo i odjednom.Udarila sam u nekog,nekog prelepog dečka,koji je pao na zemlju sa mnom.Bio je sa još 4 najbolja druga,prelepa najbolja druga...
-I gotov je i dukačak II DEO i nadam se da vam se sviđa.Šta se to neverovatno desilo saznaćete u III delu.Nemam uslove za III deo,verovatno ću ga danas postaviti,a vi čitajte,a ako vam se sviđa glasajte i komentarišite.:D