Мелинда Мейсън е 23 годишна млада жена, учи психология в Калифорнийския университет, но се случва нещо( или по-скоро някого), което завинаги я променя. Мелинда се влюбва. Влюбва се в младият архитект Итън Виторели. Може би се питате как архитект и психолог могат да се срещнат случайно? Ами може. По-малката сестра на Итън(Итън е на 26), Анджелина(21) бива тормозена психически и физически от гаджето си, което не ѝ позволява да излиза когато иска и с който иска. Държи я затворена цели 3 месеца, докато брат ѝ не ги открива и не я освобождава от клетката, в която е била заложница. Но това е огромно натоварване за психиката на Анджи. Тя започва да получава пристъпи на задушаване, когато спи, защото сънува това, което ѝ се е случило. Не желае да сподели с никого и брат ѝ решава, че е най-добре да потърси специалист. Като отличничка на випуска Мелинда с много труд и работа по всякакви места (от миячка на чиний и тоалетни, до сервитьорка и настаняваща гостите в ресторант) и тъй като много хора знаят какъв добър специалист е професорите от факултета решават да направят експеримент, като със средства взети от университета отварят кабинет на Мелинда. Единственото им условие е тя да се грижи пациентите ѝ да се чувстват добре и, когато след година завърши ще ѝ отворят истински кабинет. (Тъй като този е експеримент и бива направен в сградата на факултета.) Така те се запознават и Мелинда се влюбва в него. На пръв поглед доста клиширана история ще ви накара да се замислите не само за Мелинда и Итън, но и за себе си. Тази книга е за всеки, който държи да научи до къде може да стигне тормоза над един човек и дали той накрая ще бъде съсипан и сринат?
Здравейте!
Това е едно кратко резюме, в което реално искам да ви представя накратко историята или по-точно от къде идва завръзката. Въпроса ми към вас е бихте ли следили историята ми? В следващата част ще ви запозная с героите, като ги опиша. (Характер, държание,външен вид, начин на говорене.)
Благодаря ви!
Искрено ваша: flynian
YOU ARE READING
Три минути са достатъчни
RomanceВсичко, което можем да направим е да бъдем себе си. Дори и да ни тъпчат не трябва да прекланяме глави. Тази "книга" (Наричам я така, защото не се смятам за писател професионалист.) е посветена на всички хора, които по една или друга причина са били...