?4.bölüm?

23.4K 868 800
                                    

bana bakarak pis pis sırıtıyordu gözlerimi devirip  önüme döndüm.
5.6. ders derken son dersin tenefüsüne gelmiştik.zil çalınca miyeon 'la birlikte kantine gittik kahve alıp oturduk...

jimin 'den

hoca yerleri ayarlarken roona tam önüme düşmüştü sinir oluşunu izlemek çok zevkliydi.
derken zil çaldı ve arkadaşınıda alıp kantine gittiler. hemen jungkook 'la birlikte peşlerinden gittik ve tam yan masalarına oturduk.👁

ronna'dan

"off yine geldi şu pislikler"
my:"bizimi takip ediyo bunlar"
"hiç şaşırmam"

derken miyeon 'la uzun uzun sohbet etmeye başladık tenefüs te uzun du
miyeon bana kötü bir anısını anlatıyordu ce ciddiyetle onu dinliyordum

derken miyeon 'la uzun uzun sohbet etmeye başladık tenefüs te uzun dumiyeon bana kötü bir anısını anlatıyordu ce ciddiyetle onu dinliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

derken jimin e bakmadan beni izlediğini fark ettim.
5dk sonra zil çaldı ve ayağa kalkıp kantinden çıkacakken jimin denen pislik ayağını uzattı ,bir anlığına boşluğuma geldi ve önce masaya sonrada yere yapıştım.
herkes gülmeye hatta anırmaya başladı miyeon ise olayın şokundaydı ve bana bakıyordu
yerde kafamı kaldırıp bileklerime ve kollarıma baktım masanın kenarları kollarımı çizdiği için kanlar akıyordu gözlerim doldu hem acıdan hemde utançtan yerin dibine girmek istedim doğrulup jimin' e çok kötü bir bakış atdım ve kantinden çıktım. miyeon da peşimden geldi.son derse girmeden sinirle apar topar okuldan çıktım ve taksiye binip eve gittim...

jimin'den

ona bunu yapmam çok ağırına gitmiş olacaktı ki bana çok kötü bir bakış attı  ve bir anlığına  pişman hissetmemi sağladı gözleri sinirden  dolmuştu ve kollarından az da olsa kanlar akıyordu hemen doğrulup insanların kahkahalarına aldırmadan kantini terk etti.

~zil çaldı ve herkes sınıfa girdi ama hala roona yoktu şu  gıcık arkadaşına dönerek "ezik arkadaşına ne oldu yoksa ağalayarak kendini tuvalete mi kapattı?"demle sınıftan bir kahkaha koptu ve arkadaşı bana ders boyunca sinirli bir şekilde baktı

~zil çaldı ve herkes çantalarını alıp sınıftan çıkmaya başladı. derken şu sinir bozucu kankası "jimin"diğe seslendi arkamı dönüp "ne var" dedim göz devirerek.
"roona zaten kötü günler geçiriyor bir de senin onu küçük düşürüp yaralamaya hakkın yok. şu ergen davranışlarını bir kenara bırakıp biraz empati kurmayı öğren"dedi ve kaşlarını çatarak sınıftan bi hışımla çıkıp gitti.

yol boyunca dediklerini ne kadar jungkook larla alay konusu yapsamda düşünmeden edemiyordum çok mu üstüne gitmiştim acaba?

eve gittim ve günün yorgunluğunu yatarak geçirebileceğimi düşündüm.
ama bir türlü uyuyamıyordum aklıma bu gün ki olaylar ve Roona nın bana o bakışı geliyordu.
daha fazla dayanamayacığımı anladım ve okuldaki kız öğrencilerden Roona nin ev adresini öğrendim. aslında buna hazır değil dim çünkü özür dilemekten nefret ederdim ama vicdan azabı çekmemek için arabama binip Ronna nin evine gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

jimin ile hayal et +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin