İlk Seans

29.5K 80 11
                                    

Yaşım artık 20 olmuştu her yere girebilirdim klüplere barlara öyle oldu liseden sonra üni yi kazandım ama gitmedim istanbulu bırakamadım sonraları eksiligini görmedim hicbir zaman hala da öyle daha sonraları gayet güzel geciyordu özgüvenim yüksekti barlarda geziyordum icki ile aram yoktu ama iciyordum cok icmiyordum insanların ilgisini cekiyordum ve ilk seans verdigim kız geldi :) ama kendi evimde değil tabiiki o bana işi öğreten sahibe kadının evinde anahtarı bana vermişti giderken herşeyi faturalar vs ondaydı zaten ben sadece seans veriyordum kölelere kızla konuştum tanıştım ama kız sarhoştu biraz  bende ona evine gitmesini ayık kafa ile gelmesini söyledim ve evime gittim sabah mesaj geldi kızdan konum attım geldi iceri girdi ve bana köle ruhlu sadist biri olduğunu söyledi bende dogru yerdesin dedim ama benim master olduğumu bilmiyordu söylemedim salona gectik oturduk canım sıkıldı dedi bende napalım dedim konu fetişlere geldi senin ne fetişin var diye sordu bende insanlara acı cektirme fetişim var dedim  o da güldü ben sinirlenmiştim ona sordum  gülmekten cevap veremedi icten ice şeytanı güc acıga cıkmasın diye uğraşıyordum ama cok zordu sustum  ve dominant bir ses tonuyla sen köle ruhluyum demiştim diye sordum o da evet dedi bende ben bdsm masterım dedim o da anladı özür dilerim sahip dedi aferim dedim bende ona seansı verdim gönderdim...

BDSM MASTER KARANLIK TARAFA GECİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin