27. Ino

766 60 5
                                    

1. Fraza preferata este "multe cuvinte de flori"

2. Ino a finalizat 40 de misiuni oficiale, în total: 23 rang D, 9 rang C, 6 rang B, 2 rang A, 0 rang S

3. Alimentele preferate sunt rosiile cherry si budinca, în timp ce cea mai puțin preferata este sashimi.

4. Ino doreste o revansa cu Sakura.

5. Hobby-ul ei este shopping-ul.

6. În conformitate cu primul fanbook Naruto, Ino a avut cea mai bună calitate de ansamblu, în academie. Eea a avut cea mai mare nota de ninjutsu și siguranță de sine și al doilea cel mai înalt grad în taijutsu, genjutsu, cooperativitate și atitudine de clasa. Sasuke a avut cea mai mare notă la ninjutsu, taijutsu, și genjustu, el a avut cel mai mic grad în cooperare și al doilea cel mai mic grad în asertivitatea, aducând în jos media lui.

7. Singura mentiune a mamei Iui Ino a fost atunci când ea i-a vizitat pe Sakura si Sasuke în ospital. Ea a strigat: " Mama mă duc la o plimbare, "cu toate acestea, nu a existat niciun răspuns.

8. Familia ei are o florarie unde lucreaza part-time.

9. Manga nu explică modul în care Ino a învățat Ninjutsuri medicale.

10. Ino vine de la "Inoshishi", care înseamnă "porc", prin urmare, de aceea Sakura a poreclit-o "Ino-Pig-Chan".Yamanaka înseamnă "între munți".

Naruto Facts√Where stories live. Discover now