1-р хэсэг
Яахико'гын хувьд энэ удаагын салалт түүний анхнийх байсан ба түүнд их хүндээр туссан. Түүнийг хайрлаагүй охин салснийхаа маргааш л өөр хэн нэгнтэй хамт байхыг мэдсэн түүнд уйтгарт автахаас өөр хийх зүйл байсангүй.
Энэ өдрүүдэд тэрээр хэний ч хэлсэн ярьсанг үл тоон зөвхөн бодсноо хийдэг болсн. Мэдээж тэр их ганцаардаж байгаа.
Яг юу хийхээ ч мэдэхгүй хичээлдээ ч гэртээ ч уйтгарласан хэвээр. Гэтэл түүнд хэн нэгэнээс утсанд нь шуудах ирэх нь тэр .
Их гайхсан тэр утсаа шалгатал түүний Эксийн ажлийн хамтрагч .
Тэр эксийнхэ ятлагаар ажилд орлцсоноор түүнтэй анх танилцсан гэж хэлэхэд хэлсдэхгүй. Энгийн хүнийг бодвол намхан тайрмал үстэй дуу муутай тийм л нэгэн охин. Яахико'гын толгойд энэ төрх нь л бууна.
Түүнрү Wave хийсэн тэр охинийг Мио гэдэг . Яахико'гоос ээс 3 эгч ч гэлээ дүү гэмээр царайтай нь түүний хүнийг татах гол зүйл нь болдог. Ямар нэгэн өө сэвгүй арилгасан өндөг мэт охин. Яах гэж надру Wave хийв гсн бодолтой reply бичнэ.
Мио: Магадгүй чамд зав бий бол Их Сургуулийн АШСБТ ыг хамт үзий л гэж . Тэр сагсан бөмбөгт их дуртай ба сагсан бөмбөг гэхээсээ илүү тоглогчидыг нь харах гэж очдог нэгэн.
Яахико ч уйтгартай байдлаасаа азлхсан байсан ба товч бөгөөд тодорхой гоор "Хаана хэзээ" гэснээр тэд анх нэгнтэйгээ бусдаас тусдаа уулзацгаасан.
Мио той уулзана гэхэд түүний бодолт тийм ч сайн зүйл бууснгүй тр энгийн л хувцслаад гарах нь тэр . Өвлийн урилал хаяанд ирсн хавсарга салхи салхилна.
Яахико Мио'гын товлосон газарт ирхэд бүх л хүн холхиж байхад тэдний дунд зөвхөн Мио л гнцаар хэн нэгнийг хүлээн зогсоно.
Тэр нь Яахико байсан юм. Байдгаараа багалчихсан күртик ороолтний араас түүний гэх шил нүдл харагдана .
Цантсан шилний араас нүд нь ч олоигтой үл харагдана.
Очсон дариуд даарсан Мио явах санал тавьж тэд Их Сургууль руу явцгаана.
Зам хальтаргаатай нь мөстсөний шинэ.
Тэд алхаж явх зуурт замд томхон шг мөс таарсанд Мио:
-Яахико! Миний гутал их хальтардаг гээд
Яахико'гын гараас барьхад нэгэн мэдрэмж тэрхэн зуурт түүний тархины гормоны нэгдэлд хүрч Яахико ихэд гайхаж юу болж бгааг ойлгохгүй сандарж байтал хэдийнээ мөсийг гаталж үргэжлүүлэн алхана.
Замын туршид мэдрэгдэсн мэдрэмжийг бодсоор, тэд Зааланд орцгоож сагсан бөмбгийн тэмцээнийг үзэхэд бэлдэцгээж гадуур хувцасаа тайлцгаана. Зааланд их бөгчим бөгөөд халуун.
Энэ мөчид л Яахико'гын нүдэнд хэн нэгн тусах нь мэдээж Мио байсан юм.
Учир нь түүнийг ийм үзэсгэлэнтэй байна гэж тэр төсөөлөж ч байсангүй.
Тэр харж буруулж үл чадна...-TEASER-
Чи яг л уйтгар гунигийг минь авж явахаар ирсэн сахиусан тэнгэр мэт
-To be continued-
YOU ARE READING
But I still want you
RomanceХэн нэгний өрөвдөлтэй хайрын түүхыг мэдмээр байвал Би ярьж өгье #Short sad #story