2-р хэсэг
Өнгөрсөн зүйлээ ардаа үлдээн шинийг олсон түүнд амьдрал эргээд амттай болж эхэлж байна.
Тэд дахин дахин өдөр алгасахгүй уулзсаар . Өдрийг тоглож, зугаацаж өнгрөөж байв. Яахико өмнө нь хэн нэгнд ингэж сэтгэл алдарч байгаагаа гадарлаж байгаагүй байна. Мио'той хийдэг зүйлс нь түүнд их таалагдаж эхлж, Мио'д ч Яахико таалагдж эхэлссн нь тэдний хайрын эхлэл мэт. Гэхдээ энэ мэдрэмжүүдээ тэд нэгнээсээ нуусаар л .
Тэдний нэг өдөр гэхэд л
Яахико'гын хичээл тараад тэр шууд л Мио руу явна. Тэд хаана уулзхаа ч ярилцаагүй.
Гэхдээ л тэр ямартай ч метронд сууна. Замдаа тэд ярилцан уулзах газраа товлоцгооно. Тэд уулзаад юу хийхээ мэдэхгүй хэдий ч Мио чиглүүлсээр тэд аль нэг газарт сууцгаана. Юм ярьсаар цаг яаж өнгөрч байгааг ч анзаарахгүй ярилцсаар л .
Орой болход Мио'г эмээгийнд нь хүргэж өгчихөөд өөрөө гэртээ харьна. Мио гынх Токион төвд байрлах боловч Яахико'гынх бол захад . Гэхдээ энэ тэдэнт хэдийнээ асуудал байхаа больсон. Энэ тэдний нэг л өдрийн хийдг зүйлс.
Ингээд хоёр биенээсээ салсан цагаасаа эхлээд л зурвас бичилцэнэ. Автобусанд ч алхсан ч гэртээ орсон ч тэд үргэлж л холбоотой.
Мио их сайхан хоолойтой ба Яахико'д
их таалагддаг болхоор тэр 2-3 удаа залгах гэж оролдсон ч юу ярихаа мэдэхгүй болхоор залгаж чаддаггүй байлаа.
Энэ байдлаар тэд сарын турши хамт байсан. Хаяа бүр Мио гын хичээлд ч хамт суудаг болсон байв. Тэр хэлэхдээ энэ их хөгжилтэй лекц байна гэх үгээрээ тэр "чи өнөөдөр их үзэсгэлнтэй харагдаж байна" гэдэг байв.
Өдөр хоног өнгөрсөөр тэд дотонссоор л
цаг хугцаа ч тэдний харилцаа нэг шатаар дээшлэхийг илтгэх мэт.
Анхний цас бударлаа.
Энэ бол тэдний анхны цас. Магадгүй Мио'гын хувьд цас их чухал зүйл байж болох ч Яахикод зүгэр л цагаан зүйл . Түүнд энэ ямар ч хамаагүй . Сүүлийн үед тэд хамт алхах үед Яахикод нэг зүйл мдрэгддэг болсн юм. Түүний бие халуу дүүгэж зүрх нь хурдан цохилно. Гэхдээ тэр үүнийг юу гэдгийг гадарлах ч ил үл гаргана.
Тэд нэг өдөр Мио гын хоол хийж идэхээх болзож тэднийд очсон юм. Цастай өдрийн Онигири ямар амттай гэж санана. Тэд Онигири хийхэх төлөвлөсн байв. Гэхдээ Яахико идхээс биш хийж үзээгүй . Үүнийг мэдсэн Мио'д их инээдтэй санагдаж байсан ч үүнийгээ дөвийлгөлгүйгээр зааж өгөхөөр шийдлээ. Магадгүй зааж өгөхдөө ч их дуртай байсан биз. Байцаа задлахаас эхлээд ороох хүртэл бүгдыг зааж хийнэ. Яахико ч дагаж хийнэ. Гэхдээ энэ тал дээр Яахико'д мэдрэмж нэг хувь ч байхгүй. Түүний хийсэн Онигири Мио гын хийсэний хажууд их сонин ч гэхээсээ илүү гаж байсан юм. Тэд үүнийгээ идээд яг л хүүхдүүд шг л баярлаж байсан юм. Гэтэл гэнэт л Мио босж ирээд ноцолдох санал тавихад Яахико үл хүлээн авсан ч Мио тэр чигээрээ дайрч Яахикод ноцолдохоос өөр арга байсангүй. Тэд ноцолдосоор л сүүлдээ дэрээр байлдаж цохиж цохилцон нэг л мэдхэд нар жаргах нь тэр . Их ядарсан шинж ...
...
Гэхдээ Яахикод Мио гын гэртээ байх байдал их таалагдаж байсан юм. Тэд юм ярьцгаан нэг л мэдхэд орн дээрээ тааз ширтэн юм юм ярьж эхэллээ. Тэд ярьсаар л хэдийнээ шөнө дунд болж. Гэхдээ тэд үүнийг ч анзааралгүй ярьссар л.-TEASER-
Энэ хэн бэ ? Би хаана байна ? Арай !!?!
-To be continued-
YOU ARE READING
But I still want you
RomanceХэн нэгний өрөвдөлтэй хайрын түүхыг мэдмээр байвал Би ярьж өгье #Short sad #story