Bu hikayede eğleneceğimize inanıyorum umarım beğenirsiniz.
-Çantanı aldın mı Rojiiin.
-Aldım annee.
-Hadi kızım okula geç kalıcaksıın.
-Tamam annee.
Bir hışımla ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Puantiyeli neon sarı rengindeki çantamı alıp çıktım.Asansör aynasından kendimi incelerken telefonumdan mesaj sesi geldi. GÖNDEREN:En iyi best firendim canımın içisi kankaların en dabılı (bu Rosalin oluyor.) Asqem 2 saattir seni bekliyoruz bizimkilerle hadi gelll EN BÜYÜĞÜNDEN GALP GALP VE GALP.
Mesajda böyle yazıyordu.Evimiz 13. katta olduğu için mesaj yazdım:Geliyorum asqem 12. kattayım. ve gönder.Asansör 0 ı gösterdiğinde kapı açıldı.Dışarıya doğru sallana sallana yürümeye başladım.Bizimkileri gördüm.Sırıtarak el salladım.Hemen yanlarına doğru koştum.
-Hadi süslü yine geç kaldık okulaa. dedi Rosalin.
-Ne yapayım kendimi tamamlamam için uygun kıyafetleri seçmem gerekiyordu. dedim
Dikkatimi çeken biri vardı bizimkilerin içinde Rosalin Şervi ama diğer kız kimdi?Okula doğru yürürken Rosalin söze girdi.
-Bak Rosa bu Giresan Şervinin kuzeni ailesi yurtdışında çalıştığı için Servilerde kalıyor.Grisen a yapmacık gulumsememi gönderdikten sonra Merhaba dedim.O da bana Merhaba dedikten sonra yolumuza devam ettik.
***
Okula geldik benim yüzümden geç kalmıştık.Ama sıradan da kurtulmuştuk.Ben Rosalin ve Servi ile aynı siniftaydim.Griseninda. bizim sınıfın kapisina doğru geldiğini görünce. bizim sııfta olduğunu anladım.Sınıfa girdik ders çoktan başlamıştı.
***
Son ders de bitmişti bugün ben Rosalin Servi ve Grisen ile birlikte birşeyler yapacaktık.Sinemaya doğru yurumeye başladık.Korku filmine girecektik ne yapıcam ben korku filminden çok korkuyorum lan ben