Arkadaşlar media koyamıyorum daha sonra koyacağım ;)
İyi okumalaaar :*
***
Sinemadan çıktık.Filmin nasıl olduğunu anlatamam çünkü gözüm kapalı izledim.Şervi ile Grisen birşeyler yapmak istiyorlarmış onlar bizden ayrıldılar biz de Rosalin aşkemle birlikte eve doğru yürümeye başladık annem ve babam Londrada yaşıyorlardı işleri için oraya gitmek zorunda kalmışlardı.Beni de götürmek istemişlerdi fakat ben istememiştim.Yani evde tek başıma kalıyordum.Rosalin de evinde tek başına kalıyor.Evlerimizi birleştirme kararını daha dün almıştık.
-Şimdiye gelmiştir eşyalar diyip sırıttıup Rosaline.
Oda bana büyük bir sırıtma gönderdikten sonra eve doğru yürümeye başladık.
***
Eve geldiğimizde beyaz ve mavinin buluşmasını gördük.Çok hoş olmuştu.
-Çok gösel olmuş buraaa dedi Rosalin.
Haa bu arada yarın Rosalinin doğum günüydü ne yapacağımı çok iyi biliyordum.Rosalinin en büyük hayali İngiltereye gidip ünlü bir tasarımcıyla tanışmaktı.Gerçi benim de en büğyük hayalimdi bu.Tasarımlarımızı birleştirince ortaya harika şeyler çıkıyordu Rosalin çiziyor ben boyuyordum.Bu konuda hem benim hemde Rosaliniin yeteneği olduğuna inanıyordum ben.Tabiiki yanıma tasarımlarımızı da alacaktım.İngiltereyi kim ayarladı derseniz babam ünlü bir iş adamı bu isteğimi de gerçekleştirdi.
-Rosaa orda mısın?
Rosalinin bana seslenmesiyle planlaarımı bir yana bırakıp Rosalin ile ilgilenmeye başladım.
-Ben çok yoruldum Rosa yatıyorum dedi.
Tamam deyip kocaman sulu bir öpücük kondurdum Rosalinin yanağına.Rosalinin valizi zaten hazırdı benim evime taşındığı için.Valizini boşaltmamasını yarın boşaltacağımızı söyledim.Odama geçtim kendi bavulumu da hazırladıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım
***
Alarmımın beynimi çınlatmasıyla uyandım.Saat 7.00 süper tam zamanında.Uçak zaten8.30da kalkıyor anca gideriz.Rosalini dürtükledim.Hırkıssss vaaaaaaaaaar diye bağırdı.Dur kızım dur benim Rosa.Rosa Rosamı?Hayır bu olmaz uyku kurallarına ayrkırı bu;
1-Rosa 12.59un tam 59. saniyesinim 59.unncu salisesinde uyanmalıdır.
2-Çok güzel olmuşsun bu saatte bu güzeellik nedir böyle?
3-Ben uyuycam beni rahat bırak Rosaa.
Diye söylendi gözleri yarı açık yarı kapalı bir şekilde.Hemen onu kaldırdım üzerine birşeyler giyindirdim.Tabii kız bu olanların şokunu anlattıktan sonra mavinin üzerine kahverengi mi ıyyyykkk diyebildi.Bende tam bunu bekliyordum zaten.Uyanması için renklerin birbirine uymaması lazım. Hemen mavi t-shirt ünün altını beyaz şort giydi.Daha sonra kolundan tuttuğum gibi mini copperıma bindik. Arabayı çalıştırdım.Hala nereye gideceğimizi söylemedin Rosa! dedi. Ona aldanmadım. havaalanına gelmiştik. Hemen uçağa bindik. Seni şapşal tamam sus bu doğum günü hediyen deyip ünlü tasarımcının randevu biletini gösterdim.Uçakta bir çığlık koptuktan sonra onu susturmayı başardım.
***
Rosalinin Ağzından
Kalk hadi Rosalin kalk kalk kalk.
Beni bıkkınlıkla dürtükleyen Rosaya baktım
-ne noldu deprem mi ağağağağağağ
-Hayır Rosalin deprem felan yok hadi kalk ingiltereye geldik.
İngiltereye geldik.İngiltereye geldik.İngiltereye geldik.İngiltereye geldik.İngiltereye geldik.Bu sözü algılamam uzun sürdü bir çığlık daha attıktan sonra Rosanın boynuna atladım.Rosayla ben bu hareketimin üzerine (Yazııııhhh bizeeeğğğ) uçakta yere düştük.Rosayla beraber yerden kalktıktan sonra valizlerimizi alıp dışarı çıktık.Hava buz gibiydi.Tabiğkisiğ Rosa akıllılık ediğğğp ikimize de ceket almıştı.Elinden ceketi aldım ve bir hışımla üzerime geçirdim.Daha sonra Rosanın babasının olan özel arabası b,izi almaya geldi.Arabanın içine bindik.
***
Rosanın Ağzından
1 saat süren yolculuğun ardından ünlü tasarımcının holdingine gelmiştik.Bir adam önümüze çıkktı ve WELCOME dedi.Biz ona sadece gülümsedikten sonra (çağtırmayın kamkiler hoşbulduğun ingilizce anlamını bilmiyohhhh)odanın kapısını çaldık.Giiir wat didin gülüm ünlü tasarımcı Morfey Türkçe mi biliyordu???Hemen iöçeri daldık.Morfey bize
-Hoşgeldiniz kızlar demek benim hayranım olan kızlar sizlersiniz deyip elini uzattı
Elimizi teker teker sıktıktan sonra koltuğuna oturdu ve bize de oturmamız için önündeki koltuklara oturduk.Biraz sessizlik olduktan sonra ben söze girdim.
-Evet biz sizin hayranınızız uzun zamandır sizinle tanışmak istiyorduk.Bugün de Rosalinin doğum günü olduğu için ona böyle bir süpriz hazırladım deyip Rosaline baktım o Morfey e bakıp 32 diş sırıttığı için benim ne dediğimi duymamıştı bile her dediğime hıhı diyordu.Tasarımlarımızı Morfeye gösterdim.Hayran kalmıştı.Morfey ayağa kalktı.Ona dikkatlive bakıyorduk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Canlarım hikayeyi ennn ekşınllı bölümünde kesmeyi çoh sefiom ama sizi daha çoh sefiom :* haydin görüşürüz :D :D