Intr.o zi Dragos a iesit cu bicicleta cu un prietenpe nume Cosmin..un baiat mai obraznic stiti voi la ce ma refer...asa ca trecem mai departe,ei doi au facut o provocare...Dragos drebuia sa treaca strada cand vine o masine de la 1m depertare de el...
-Nu prea sunt sigur de chestia asta..
-Hai nu o se intample nimic
-Ok
Dragos trece strada si masina in calca.Cosmin fuge de parca nu sa intamplat nimic...pe strada trece o fata pe nume Miranda.Fuge la el scoate telefonul si sula la 112 peste 5 min salvarea ajunsese Miranda il insoti la spital.Ea s.a uitat in buzunarul lui Dragos si i.a gasit telefonul.Ea i.a sunat parinti sa vina la spital.Ajunsa acolo cu Dragos si vede doi oameni la receptie care il cauta pe baiat .Miranda a sarit si a spus ca ea este fata care a sunat de pe telefonul lui Dragos.Dupa 5 ore Dragos si.a revenit.Mama lui intra in camera lui si vorbeste cu el despre ce sa intamplat.El i.a spus mamei lui ca Cosmin l.a provocat sa iasa in fata masini dar Miranda l.a salvat.
-Mama nu pot sa o am pe Miranda ca iubita pentru ca am o iubita
-Cine..?!
-O fata pe nume Andreea.Ea este frumosa si inteligenta o iubesc dar nu stiu daca ea mă iubeste
-Bine Dragos
Mama lui Dragos iese din camera si ii multumeste Mirandei ca l.a salvat;
Dupa o saptamana Dragos se intalneste cu Andreea si ii povesteste ce sa intamplat,Andreea il saruta si ii zice ca il iubeste foarte mult si va fi alaturi de el tot restul vietii...Miranda trecea pe strada cand Andreea l.a sarutat pe Dragos si a iesit rau de tot ....Voi continua in capitolul4:))))
CITEȘTI
iubire si dezamagire
Teen Fictionsperanta moare ultima iubirea moare prima ...gelozia te cuprinde si nu mai poti crede nimic de la iubitul tau