Günü her zaman ki gibi aynı sıradanlıkta geçmişti zaten ekşınlı bi hayatta istemiyodu.Çünkü bünyesine tersti,tembel olmak için doğduğunu düşüyordu.Çocukluğunda herkes onu çok severdi ne tembellik ne vurdumduymazlık böyle kötü özellikleri yoktu.Peki şimdi niye öyleydi.Annesi onu her zaman destekler başaramayacağı bir şey olmadığını söylerdi,arkadaş gibiydiler .Çocukken hep doktor olmak istediğini söylerdi ve şimdi diş hekimliğini kazanmıştı.Tembelliği vardı ama annesinin zorlamasıyla ve zekasıyla bu işi becermişti.İnanılması zor zaten inanamadılar da.özel bi üniversitede tam burslu okuyacaktı.Arkadaslari orda yapamazsin ailenin durumu kötü deselerde annesi istediği için yazmışti .O gece öğrendi Ankara'nın en prestijli özel üniversitesini kazandığını .Annesi heyecanla sordu :"Kübra ne oldu ?Kazanmış mısın?Neresi oldu?Hadi aval aval bakmasanaa"
Kübra annesine telefonunu cevirdi ve evet annesinin kahkahası tüm apartmanda duyulmuştu heralde.Kız sevindi ;annesini mutlu gördüğü için.
Ertesi gün zorla gözünü açtı .Annesi sabaha kadar ben okuyamadım sen okuyacaksından başladı babasıyla evlenmesi ve bu zamana kadar ki hikayesini anlattı.Sabah kahvaltıya annesi kaldırmamıs rahat bırakmıstı.Babasi salonda televizyon izliyodu,gece işten gelmişti ve haberi annesiyle uyurdinler kızından öğrenmişti.Sevinmesine sevinmişti ama masraflar şimdiden gözünü korkutmaya başlamıştı.Annesi evi temizlige girişmişti kızına bağırıyordu"Kübraa hadi kalk artık kahavltıni yap tozları sen aliyosun ona göre hadi" .Kız içinden saydıriyodu hayata neden varız diye düşünürken süpürge sesi iç sesini bastırmıştı.10 dakika yatakta oturup yerle bakıştı desenleri iyice hafızasına kazıdı veee elini yüzünü yıkayıp kahvaltıya gitti.Tabi masaya bakışmakla devam etti bu bol aksiyonlu hayatında.Annesi kahvaltını yap dedi ama burda boş bir masa var ve üşene üşene dolaptan domates salatalik çıkardı bi bardağa su koyup ekmekle atıştırdı.Ortalıgı toplayip annesine yardım etti.
1 ay sonra
Okul açılma zamanı geldi okulun ilk günü yola koyuldu.öyle diger fakülteler gibi değildi hemen derse başlanmıştı.ders bittiginde okulun ilk günü böyleyse yandım dedi .Sınıfa bakınca zengin çocuklar kendini belli ediyordu zaten.Konuşmalarınin içeriği yurtdışı gezmeleri ,lüks arabalarıyla alakalı olunca...
Neyse ki onun gibi burslu bi kaç kişi vardı.ilk günden iyi kaynaşmısti arkadas bile edindi .Kendini yalnız hissetmekten hiç hoşlanmazdı . burslu olduğu için ezikleneceğini düşünmüstü ama öyle olmadı kaynaşma için okul çıkışı onlarla kafeye bile gittik.kafede biraz fazla harcamısım galiba ki annem eve gelince epey kızdi.ertesi hafta kampüs canlandı .diger fakültedekiler de gelmeye başlamışti.okulun park yerinden geçip çıkısa geciyodum ki bir araba az kalsin çarpıyordu.Bu andaval kim diye söylenirken yerden taşı aldığım gibi camına fırlattım. Arabadan bir hışımla indi."Ne yapiyosun kızım bu araba benim ilk göz ağrım seni varya ...Çabuk bu yaptığının parasını ver."
Kızın siniri saman alevi gibi sönüverdi.Şimdi ne yapacaktı en iyisi kaçmak ve gözünü en yakın mesafeye çevirdi koşmaya başladı .Kendini Hüseyin Bolt saniyodu bir an ama hayalleri gibi o da güclü bi elle durduruldu.Sanki agir cekimdeydi.kolundan tutulup geri döndürüldü çekiştirilip arabaya otutturuldu.Ne olduğunu 3. Bir şahıs gibi izliyordu.Adam gaz basıp arabayı bağırttırarak okuldan çıktı.Hızın ibresiyle beraber kalp atısı da artıyordu.Korkuyla çığlık atıp adama baktı.Adam beklemiyodu ama yine de etkilenmedi .kız adamı tehdit etmeye başladı indirmezse neler yapacagından gibi şeyler ...tabiki hicbirini yapamazdı bu zengin züppe bursunu kesin iptal ettirirdi ki bu annesini çok kızdırırdı.1 Saatin sonunda bi depo gibi bi yerde indirdi kızı .inmesini beklemek gibi bi derde girmeden sürükleyerek kızı depoya soktu.kız çığlık atsada hiç kimse duyacağa bemzemiyodu etrafya hic bir sey yok ve sessizdi.Deponun rutubetli havası midesini bulandırmışti.yaptigi salakligin ceremesini çekiyordu.Kizı yere fırlattı kızın elleri fena yaralanmıştı .Oğlan bağırarak konuşmaya başladı"Lan sen kimsin ki benim arabama taş atarsın?Ama dur benim kim olduğumu öğreneceksin,senin cezanı kesicem"
Şimdi kızın içinde ki korku büyük bi sessizlige birakti kendini.adam bağırmaya başladı"ne ile başlayalım ?en acılı sonu şimdi mi yaşatayim yoksa alıştırayım mı he?"iğrenç bi gülüştü adamın dudaklarından firar eden ."istedigini yapıcam lütfen böyle konuşma arabanın zararını da karşılayacağim tamam mı?" Adamın gür sesine inat sessizdi bu çığlıgı kızın.Telefonu çalmaya başladı.Adam hızla kizın telefonunu buldu ve arayana baktı.kızın annesi ariyordu epey vakit geçince telaşlanmıştı.Adam kızın telefonunu açtı ve kıza sessiz olmasını söyledi.sert bi sesle alo dedi.kızın annesi bu sesle donakaldı kızını aramışti yanliş numaramı diye kontrol etti ama yanlışlık yok .Kimsiniz diye sordu .Kız yapma dercesine bakiyordu bi hıçkırık çıkti bogazindan aglamasını zor zaptediyordu.adam o acımasız sesiyle konuştu "kızınız şimdi banyoda müsait değil dedi"ve kapattı.Annesi ne düsünecegini bilmiyordu kızı asla böyle bisey yapmazdi ve en iyisi bi daha arayayım diye düsündu ve tekrar telefon çaldı ama açan olmadı.içi içini yiyordu kadının polise gitmeli miydi?Kız bağırmaya başladı küfürler ediyordu nasıl böyle bir şey yaparsın dedi Adam pişkince benim bir daha karşıma çıkarsan gerçeğini de yapıcam dedi ve kızı aynı sertlikte arabaya bindirip okulda bıraktı.Kız çaresizce bi dolmusa bindi ve eve gitti ama girmeye bi türlü cesaret edemiyodu ve kapıda ağlamaya devam ediyordu.Annesi meraktan evde dört dönüyordu dayanamayip okuluna gitmeye karar verdi kızının cantasıni alip evden cikti kapıda kızini görunce şaşırdı.kız annesini görünce ağlamasını sildi Kadın kızını bu halde görünce öfkelendi
"Çabuk geç içeri bana olanlari anlat"bagirmamaya çalışsa da kız çok korkmuştu.💗💗💗💗
Ne düşünüyorsunuz hikaye hakkında ?
İlk kez yazıyorum ve bu iş baya zormuş.
Fikirlerinizi çok merak ediyorum ve beğeni yorum sayısına göre devam edicem.Destek olmanızı isterim😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beddua
Подростковая литератураBir annenin bedduasını almıştı kız ve başına ondan sonra bir sürü olaylar geldi. Artık kaçınılmaz sonu geldi ve kendisi gibi biri onu buldu. Kız tembel ,vurdumduymaz,asabi,orta derece güzel ...tek bir iyi özelliği var o da zeki olması Sonunu değişt...