25. bölüm

752 45 0
                                    

                 Adam tam gidiyordu ki ;

- Hey bana baksana Taehyung dan ne istiyorsun?

- Benim olanı istiyorum. Benim mallarımı çaldı onları istiyorum.

- Neymiş bu mal?

- Elmas. Ben V nin yerinde olsam seni burda bırakırım ve elmaslardan vazgeçmem. Deyip gitti. Off ya neden adamların elmasını çaldın sanki Taehyung.

****

             Aradan nerdeyse 4 saat geçmişti ve Taehyung hala gelmedi. Umudum artık tükenmeye başladı. O sırada pislik Jack geldi.

- Belki de V de benim gibi düşünüp seni almaya gelmiycek. Ne dersin? Belki de seni sevmiyordur? Olabilir mi? Taehyung beni burda bırakmış olabilir mi? Ama hayır ben Taehyung a güveniyorum. O beni seviyor. Beni kurtaracak burdan.
           Bir yarım saat daha geçmişti ve ne arayan vardı ne soran. O sırada kapı büyük bi gürültüyle açıldı. Taehyung geldi. Biliyordum geleceğini.

- Jack getirdim malını. Bırak kızı. Dedi Taehyung.

- Göster bakalım elmasları. Deyince Jack Taehyung da uzaktan gösterdi. Bunun üzerine Jack pisliği adamlarından birine işaret verip bağlı olan ellerimle ayaklarımı çözdürdü. Ben de hemen Taehyung un yanına koştum. Taehyung da elmasları adam fırlattı. Ve bileğimden çekerek çıkışa doğru sürükledi. Koşarak arabaya bindik ve Taehyung da arabayı çalıştırıp hızlıca sürdü.

SERSERİ DÖVMECİM.    KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin