(Moja vymyslená creepypasta..
Sorry za tú moju hroznú kresbu a máte ju aj na konci, na konci je aj súhrn o Bone Crackerovy a..... užite si príbeh)Myslím že môžem začať.....
-------------------------------------------------------------
Do jedného starého mesta sa presťahoval chlapec s matkou a otcom. Mal 16 a za mesiac mal mať 17!Chlapec nadšene a s úsmevom na tvári vystúpil z auta...
Úsmev z jeho tváre zmizol po tom, čo uvidel starú ošúchanú bytovku...😯
Mama zakričala:
,,Vezmi si kufor a vyjdi s ním na 9 poschodie do bytu číslo 138! Tu máš kľúče!"
,,Dobre mami....(😔)"
Conor vzal pár kufrov, išiel s nimi do výťahu, stlačil číslo 9 a šiel. Keď vyšiel na 9 poschodie, vzal kufre a strčil kľúče do dverí číslo 138. Dvere sa so škripotom otvorili a on uvidel starý škaredý zaprášený byt, v ktorom sa hemžil hmyz a larvy rôznych chrobákov....
,,Fúj!" Povedal si, skôr pre seba.V dome boli 2 spálne : jedna väčšia druhá menšia. Jedna obývačka, malá kuchynka, kúpeľňa, malá jedáleň so stolom pre štyri osoby (samozrejme, len tri stoličky) a toaleta.... .
Conorovi sa nepáčilo nové bývanie, ale nemal na výber. Kufre nechal v obývačke a išiel pomôcť mame. Keď ponosili kufre, mama mu pridelila izbu - tú menšiu spálňu, a povedala mu, nech sa ide vybaliť....Conor sa vybaľoval...
Mal tam už pár poličiek, svoju posteľ, stolík, stoličku, nočný solík, skriňu a ešte jednu menšiu skrinku. Na poličky si vykladal fotky a do skríň si vkladal oblečenie.Conor: Mamí?
Mama: Áno?
Conor: Ako to že je všetko v mojej izbe dopredu zariadené?
Mama: Otec tu bol včera a kúpil nové poličky a skrine..... už to tu zariadil.......
Conor: Aha.😯
Keď sa vybalil, mamina mu povedala:
,,Zajtra pôjdeš do novej školy."
Conor len mykol plecami a mamina išla pre zvyšok krabíc....Keď sa mamina vrátila, držala 1 dierkovanú krabicu a jednu obyčajnú krabicu.
,,To ti posiela otec." S týmito slovami mu to hodila.
,,Vďaka." chytil to a pustil sa do rozbaľovania.
V dierkovanej krabici našiel malú klietku s leguánom. Pozrel sa na vystrašeného plaza a vraví mu:
,,Neboj sa ma. Mimochodom, som Conor a..... keď tak nad tým rozmýšľam, zišlo by sa ti meno.
Čo tak...." po dlhej chvíľke rozmýšľania mu napadlo...
,,Geremy?" Pozrel na leguána a leguán zasa naňho.
Usmial sa naňho a povedal:
,,Dobre Geremy. Poďme sa pozrieť do druhej krabice."V nej bola nová baseballová pálka s loptičkou.
Conor sa tomu veľmi potešil.
Chvíľu sa hral s Geremym, pomáhal mame a potom si čítal knižku.
Mamina zavolala na večeru a po večeri si unavený ľahol do postele a povedal Geremymu dobrú noc.
S tým v pokoji zaspal.-------------------------------------------------------------
Ráno vstal na drnčanie budíka a začal si baliť pár vecí do novej školy.
Bolo to nejaké 5 ročné gymnázium.Po raňajkách si zbalil desiatu (ktorú si pripravil sám) a rozlúčil sa s mamou.
Vydal sa krokom do školy.
Pešo to bolo asi 6 minút, takže sa vydal skôr.Škola bola moderná, ale nemala dobrých študentov.
Jeden muž (riaditeľ) prišiel za Conorom a povedal:,,Chlapče ako sa voláš?"
,,Conor Ringhood".
,,Á - ty si ten nový! Choď rovno a potom zaboč doľava. Tvoja trieda má na dverách nápis 2. ročník 5 ročného gymnázia C. Tam je tvoja trieda."