♡1. The Boy Who Lived♡

417 18 2
                                    

Pov draco
(Pov betekent point of view)

Ik had hem zo erg gemist maar dat mag hij niet weten mijn vrienden niet en al helemaal niet mijn ouders.

Ze hebben me zo opgegroeid dat er een dikke stenen muur om mijn hart zit.

Ze zouden het nooit goed vinden als ik met hem had. Ze zouden me vermoorden. Alleen hij is degene die de muur heeft gebroken alleen het probleem is dat hij nooit op mij verliefd wordt ,omdat ik hem jaren lang al pest.

Namelijk Harry Potter. The boy who lived, The chosen one zal nooit op mij worden maar dan ook echt NOOIT.

Draco kom je we gaan anders mis je je trein .zegt mijn moeder. Jahah ik kom al. En we verschijnselde naar het platvorm en we liepen door naar de trein.

En ik zag hem daar hij met zijn mooie groenen ogen en zijn warrige haar dat toch perfect zit.

Ik staar hem een tijdje aan totdat hij me aankijkt en een vernietigende blik naar me toe werpt en de trein in stapt samen met ron.

Zie je wel hij vindt me niet leuk. Misschien als ik hem dit jaar niet meer pest gaat hij me ook leuk vinden...

Ik loop door naar de trein en ga naar het slytherin gedeelte en ga bij mijn vrienden zitten.

Harry pov
Wees je voorzichtig zei mevrouw Weasley. Ja tuurlijk zei ik en ik gaf haar een knuffel. Ik wou net de trein in stappen toen ik draco malfoy naar me zag kijken. Ik snap niet waarom vorig jaar ook al. Misschien is het om me alleen maar te pesten dus wierp ik hem snel een vernietigende blik toe. En ik stapte in de trein op weg naar Zweinstein toe. Ik had er echt heel veel zin in want, iedereen had het over was voor speciaals er dit jaar zal gebeuren maar, ze zeiden niet wat. Dus ik hoop er snel achter te komen.

Heyyy Hermione hier ben ik. Hermione liep de coupe in waar ik samen met ron zat. Waarom kwamen jullie niet naar me toe. Ron en ik zeiden tegelijk sorry. Het is al goed zei Hermione. We kletsten nog wat maar toen moesten Ron en Hermione weg om te gaan kijken of alles okee is omdat, ze klassenoudste zijn. Toen ze weg waren keek ik nog even naar buiten en viel in slaap....

Pov draco
Zal ik naar hem toe gaan dacht ik bij mezelf. Ach ja waarom niet hij is waarschijnlijk toch alleen omdat Ron en Hermione klassenoudste zijn. Na een tijdje zoeken zag ik hem hij lag te slapen. Wat ziet hij er toch schattig uit als hij slaapt. Net toen ik genoeg moed bij elkaar had geraapt zag ik Ginny deze kant oplopen dus ik liep snel weg en maakte nog een opmerking over haar 2e hands gewaad om niet op te vallen en liep weg. Ik zag toen ik me omdraaide ginny naar binnen stappen. En dat maakte me zo jaloers dat ik bijna de hele reis nog op de wc had zitten huilen.

Pov Ginny
Ik liep naar harry toe omdat, hij anders alleen zat. Toen ik bij zijn coupe was zag ik malfoy daar staan. Net toen ik iets wou zeggen liep hij weg. Ik ging maar snel naar Harry toe. Ik zag hem daar liggen dus dacht ik dat Malfoy iets gedaan had ,maar hij lag gewoon te slapen. Wat ziet hij er toch schattig uit als hij slaapt. Ik liep zachtjes naar het bankje tegenover hem. Blijkbaar niet zo heel zachtjes want, hij werd wakker. Heyyy. Hoi zij hij terug met nog een slaperige stem. Kan ik naast je komen zitten? Ehh ja hoor zei hij terug. Ik ging naast hem zitten en ging in zijn armen liggen. En zo vielen we weer in slaap.

pov Harry
Ginny kwam binnen gelopen en vroeg of ze bij me kon zitten. Ik vond het goed dus ging ze naast me zitten dacht ik dan ze ging naast me liggen in mijn armen. Ik weet dat ze me leuk vindt maar ik vind iemand anders leuk alleen hij vindt me toch niet leuk. Namelijk Malfoy. Draco Malfoy. Ik weet zelf ook niet waarom maar, het is zo. Het helpt ook niet dat hij steeds me aan staart. Zou hij mij ook leuk vinden nee natuurlijk niet Harry. Dus ik nam maar in gedachten dat Draco in me armen lag in plaats van Ginny. Ik moet wel dit jaar nog tegen haar zeggen dat ik haar niet leuk vindt van mezelf ,maar ik weet niet hoe. Ik ga het wel dit jaar aan Hermione vragen. Ik was nog steeds moe dus viel ik weer in slaap.

Volgende hoofdstuk op 23 September

Heyyy dit is mijn eerste boek dus het is niet super goed😂 Als je spellingsfouten ziet graag laten weten♡ ik probeer het boek in leven te houden maar weet niet of het lukt. Als iemand nog leuke ideeën heeft zijn die altijd welkom❤❤
Ook kloppen een paar dingen niet zoals het in het boek is maar zo kwam het beter uit in het boek. Vergeet niet om het sterretje in te kleuren.

Drarry • A Love Story•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu