aq bangun dari tido sbb hari dah cerah. aq gi kat tangga nak turun bawah tetiba nampak bra kat depan pintu bilik jihoon.
"haih kalau ye pon takyah la baling bra sampai kat luar do menyemak je"
aq serious do tak kesah lansung pasal jihoon asal? sbb aq tau kalau aw syg dia pon dia takkan syg aku balik. Asal? sbb dia benci aq. Aq tatau asal aku kawin ngan mamat ni. Aku bangun bangun tetiba mak aku suruh kawin. Like wtf do. Dahla Acah comel setan.
aq turun bawah and masak telur dada kosong since aq tak suka sayor.
-
aq nk keluar gi jumpa bestfrend aq. tetiba jihoon balik ngan pompuan semalam.
"syg, i nak naik atas ambik beg duit i"
"okay syg"
pompuan tu gi la kat aq.
"woi, kau sape senanya pompuan? asal kay menyemak kat umah jihoon? "
menyemak? bra kau tu melayang kat mana mna blh plak pelacur
"aq ni isteri dia"
"dahtu asal dia tak lyn kau cam istri ? asal dia nk buat benda haram ngan aq daripada kau? "
"woi pompuan kau ni banyak tanya ah boleh diam ak do"
tetiba pompuam uh gi ambik pasu kaca yg aq beli kat Vietnam and pecahkan. Bahlul nye pompuan. Dia gi ambik serpihan kata tu and gi lukakan tangan dia. Aku nk kata pompuam ni bodo , mmg bodo lagi.
"ouch! baby! tengok ape pompuan ni buat! "
jihoon ofc lari dari bilik dia and turun tangga
YOU ARE READING
° aq sampah eh ? | jihoon
Random"kalau kau tak suka aku tak payah la kawin ngan aku setan"