87./1/

430 39 2
                                    

Történet:
Elhatároztad ,hogy ELKELL menned egy BTS koncertre. Anyukaddal szinte egész nap azt vártad ,hogy kirakják a jegyeket. Minden jól ment és szereztél jegyet. Nagyon örültél hisz végre láthatod őket és nem kell messzire menni.

A koncert napján felvetted a lehető legtöbb BTS-es cuccod és elindultál a koncertre. Este alig birtál aludni az izgatotságtól és még az út közbe is izgultál. Megérkezésed nagyon jó volt mivel személyesen láthattad ahogy a tagok bevonúlnak melletted a koncert terembe. Kicsit le Jungshook-oltál de bementél és elfoglaltad a helyed. Elsötétűlt pár perc múlva minden és kezdetét vette a koncert. Nagyon jól éreztes magad de az egyik pillanatban meg állt a szinpadon .... (majd kiderül ki) és rádnézet majd rádkacsintott és alsó ajkába harapott. Vörös fejedet eltakarva reagáltál majd ....... folytatta az éneklést.

Milyen ruhába mész?

1. BTS-es pulcsi , fekete ,szaggatott farmer , fekete BTS-es sapka.

2.BTS-es póló és egy kék rövid gatya.

3.csoró vagyok sorry ezért csak egy rózsaszín póló, fekete ,szaggatott farmer.

4.én csak úgy vagyok.

5.BTS-es póló,pulcsi,gatya(nem tudom ,hogy vane olyan de most lesz!XD)zokni,cipő.

6.egy BTS-es táska feher pólócal és egy fekete rövid gatyával

7.Amit találok felveszek és megyek.

Jegyezd meg a választasod!
3.fordulóban megkapod a választ!

Melyiket választod? 《BTS》Where stories live. Discover now