Impotriva Iadului

37 6 2
                                    

Bogdan-Alexandru

·Imi place expozitiunea a acestei povestiri , deoarece ai impletit povestea cu o imagine realista a unui cuplu dintre doi , dupa cum am inteles , tineri .
·Dupa care , tot firul realist continua , intriga reprezentand cum acesta ajunge in iad , tot printr-o metoda realista dar nu prea intelesa de acest cititor .
·Desfasurarea actiunii cuprinde metode care m-au uimit si vorbe ce m-au facut sa fac o asemenea actiune si cu ele . Mai ales partea unde ai afirmat caci " in iad nu exista foc „ ceea ce ma uimit , deoarece intelesul acesteia nu prea pare foarte realistic in comparatie cu restul pivestirii .
·Punctul culminant mi se pare si acesta realistic . Din cauza vorbelor si a frazelor folosite de tine pentru a " infrumuseta „ povestirea . Ceea ce si au facut-o asa.
·Deznodamantul primei actiuni ce ma lasat cu gura cascata chiar parea real ca si celelalte parti ale povestirii .

In concluzie , povestirea " Impotriva iadului „ de Bogdan-Alexandru pare o povestire reala , cu mici scapari prin care nu o prea face foarte realista . Aceasta poveste te ghideaza spre cum poti ajunge deodata in iad si cum poti supravietui acolo " jos „ . Plus prin cate peripetii poti trece pe langa cei care au facut acest univers si care ne-au creeat pe noi .

Nota :➈.➄➄

Pareri despre profile | carti . |Vol.2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum