Episode 1

31 3 0
                                    

3 bulan kemudian

Scoups sedang menunggu kepulangan seseorang dan dia ternampak seorang wanita yang sangat cantik dan menawan dia melemparkan senyumannya yang paling manis kepada perempuan itu . Ya dia sangat merindui perempuan itu rindu teramat .

 Ya dia sangat merindui perempuan itu rindu teramat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Oppa i miss you " yerin berlari seperti anak kecil dan menghampiri scoups lalu memeluknya dengan penuh kerinduan .
" aaa oppa pun rindu yerin . " mencuit hidung yerin lalu tersenyum .
" oppa , omma dengan appa mana ? tak jemput yerin ke ? " yerin agak kecewa terhadap omma dan appanya kerana tidak menjemput kepulangannya .
" dah jangan sedih okay kan oppa dah jemput ni , omma dan appa sangat sibuk yerin faham la sikit . nae ? " scoups cuba menggembirakan adiknya yang lagi sedih
" nae oppa , ermm oppa yerin lapar la yerin teringin nak makan ramen " yerin merengek seperti anak kecil dengan menbuat gaya comelnya itu .
" yang ni oppa rindu ni dengan sikap manja adik oppa ni , okay jum kita balik oppa masak ramen nae ? " kata scoups dengan senyuman manisnya itu .
" yeyyy yahoo sayang oppa sesangat " yerin teramat gembira lalu memeluk abangnya itu

Sesampainya dirumah scoups dan yerin menikmati ramen dengan penuh selera .

" oppa sekarang ni oppa kerja dekat syarikat mana ? "
" oppa kerja dekat syarikat kawan oppa muzium seni , waeyo yerin tanya "
" muzium seni ? srs oppa ? oppa please bawa yerin pergi dekat tempat kerja oppa please please " yerin merayu dengan abangnya itu dengan menbuat muka simpati .
" demi adik kesayangan oppa ni okay esok oppa bawa tapi pukul 9:00 dah kena bangun kalau tidak oppa tinggalkan yerin sebab oppa-" baru sahaja scoups mahu bicara tetapi yerin memotong pembicaraan abangnya itu .
" yang oppa tak suka orang yang lambah yerin dah tahu dah dengan perangai cerewet oppa tu "

akhirnya mereka bergelak tawa sehingg la selesai makan .

Pukul 9:00 Pagi .

" oppa jauh lagi ke tempat kerja oppa tu ? " tanya yerin pada abangnya itu .
" nak dekat dah ni sabarlah ya "

akhirnya , mereka berdua sampai di muzium seni milik yoongi atau sebagai suga .

" annyeong suga " sapa scoups lalu bersalaman dengan suga .
" eh scoups wait kau kenapa datang sini ? bukan ke kau tengah cuti sekarang ni ? "
" aku datang ni sebab adik aku ni nak tengok muzium seni dia memang minat dengan seni tak apa ke ? " soal scoups pada suga .
" adik kau ? mana adik kau ? "
" yerin sini oppa nak kenalkan kamu dengan seseorang " scoups memanggil yerin untuk kesini untuk memperkenalkan adiknya kepada kawan karibnya .
" hi choi yerin imnida " tunduk hormat lalu menatapnya muka suga dengan lama . oh my god kacaknya kata yerin didalam hati .
" oh hi kim yoongi imnida just call me suga , salam perkenalan ya " senyum .
" alamak dia senyum la , wait wait adakah ini cinta yall wae aku malu ni " guman hati kecil yerin .
" ermm oppa , yerin nak pergi toilet sekejap okay babaii " yerin berlalu pergi dan mencari toilet sedang matanya sibuk mencari toilet kakinya tersandung dan hampir terjatuh tetapi seorang namja menyambutnya lalu mereka berdua saling bertatapan , yerin minta dilepaskan lalu tersenyum pada namja itu .

" maaf saya tak sengaja " yerin menbetulkan rambutnya .
" err awak tak apa-apa ke ? " tanya taehyung pada yerin .
" saya tak apa-apa jangan risau , terima kasih kerana tolong saya " senyum .
" sama-sama err nama saya kim taehyung panggik je taehyung " taehyung senyum siapa yeoja ni cantiknya kata taehyung didalam hati .
" ouh choi yerin imnida actually saya tengah cari toilet tapi tak jumpa "
" awak cari toilet ? toilet dekat sana tu awak belol kiri je terus jumpa toilet "
" ouhh kamsahamida " tunduk dan berlalu pergi .
" choi yerin cantik namanya . " puji taehyung .

TO BE CONTINUE .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

did he still keep his love for me ? Where stories live. Discover now