Jullie zitten in de auto als taehyung de radio aan zet. "en nu het nummer IDOL van BTS" zegt de man op de radio. "omg dat is mijn favourite nummer om op te dansen" zeg je enthousiast en draait aan het knopje en zet het volume op 25. Je kijkt naar taehyung die met een brede glimlach voor zich uit kijkt, naar het verkeer. Je begint keihard mee te zingen en na een tijdje begint taehyung ook mee te doen. "YOU CANT STOP ME LOVING MYSELF".
Na de karaoke in de auto komen jullie aan bij een huis waar je door de ramen al wat lichten en muziek hoort. Je stapt uit en doet je jurkje goed en kijkt naar taehyung die naast je komt staan. "Zullen ze me wel aardig vinden?" Zeg je zachtjes. "Natuurlijk vinden ze je aardig, het zijn mijn vrienden ze doen je niks, nouja alleen jimin kan een beetje klef zijn maar voor de rest kan er niks raars gebeuren" zegt taehyung geruststellend en jullie lopen naar de voordeur. Taehyung drukt op de bel en er word opengedaan door een jongen. Ongeveer even groot als taehyung en erg knap. "Hey taehyung!! en y/n was het toch?" Zegt de jongen. "Ja klopt!" Zeg je. "Ik ben jungkook, degene voor wie het feest is". "Aha gefeliciteerd" zeg je. Jullie lopen naar binnen en zien een paar mensen staan maar het is nog vrij rustig. Taehyung pakt je hand en neemt je mee naar een groepje jongens. "Yo guys dit is y/n" zegt taehyung tegen de jongens. Hij houdt je hand stevig vast. "aha dus jij bent y/n" zegt een jongen. "Ik ben yoongi" zegt de jongen en hij geeft je een hand. "Ik ben jimin" zegt een jongen en hij geeft je een knipoog. Je voelt dst taehyung een beetje knijpt in je handen. "TAE TAE". Je draait je om en ziet een meisje staan van ongeveer 5 jaar en ze rent op taehyung af. "Omg wat cutee" zeg je hardop en je ziet dat taehyung ook smelt. Taehyung tilt het meisje op en geeft haar een kus op haar wangetje en draait zich naar jou toe. "dit is y/n" zegt hij met een grote glimlach. "Is dat jouw vriendinnetje?" Vraagt het meisje en je begint te blozen. "Dat is een geheim" zegt taehyung en begint haar te kietellen. Als het meisje weg is ga je met taehyung en yoongi en jimin op een bank zitten en met elkaar praten. Je zit naast taehyung en jimin en yoongi zit naar taehyung. Na een tijdje gepraat te hebben en elkaar wat beter heb leren kennen komt jungkook aanlopen. "He taehyung kom je even mee ik heb je even nodig". Taehyung kijkt je aan en je knikt. Als taehyung weg is komt jimin dichterbij je zitten. "Hij vind je erg leuk" zegt hij zachtjes. "Heeft hij het over mij gehad met jullie dan?" Zeg je met een kleine glimlach op je gezicht. "je wilt niet weten wat hij allemaal verteld heeft over je" zegt yoongi. Je weet niet zo goed hoe je erop moet reageren en glimlacht. "Ik ga even naar de wc" zeg je en je loopt naar de wc. Je voelt jimins en yoongi's ogen je checken en begint wat sneller te lopen. Als je de wc in wilt lopen voel je je arm vastgepakt worden. Je draait je om en je ziet dat het taehyung is. "Gaat het goed met je?" Vraagt hij. "ja alleen heb ik liever dat je er nog even bij blijft" zeg je. "Ik kom zo ja?". "Isgoed" zeg je met een glimlach en hij geeft je een kus.
Als je terug komt van de wc zie je dat jimin en yoongi er nogsteeds zitten en dat jungkook en taehyung er ook bij zitten. Je gaat naast taehyung zitten. "Zullen we durven of de waarheid doen?" Vraagt jimin en iedereen stemt in voor een ja. "Oke durven of de waarheid aan taehyung" zegt jimin. "Durven" zegt taehyung en hij krijgt een uitdagend glimlachje op zijn gezicht. "Zoen y/n" zegt jimin en je begint te blozen. Taehyung komt dichterbij en pakt je handen vast. Hij knijpt zachtjes als teken van 'het is goed'. Hij zoent je zachtjes en je zoent hem terug. Even vergeet je dat alle anderen er ook bij zitten. Na een tijdje stopt taehyung en merk je dat de jongens nogsteeds aandachtig hebben zitten kijken. Je krijgt rode wangen en probeert ze te verbergen maar taehyung stopt je. "Niet doen, het is cute als je verlegen bent" fluisterd hij in je oor.
Na een tijdje het spel gespeelt te hebben gaan zet jungkook muziek op en begint iedereen te dansen. Je staat tegenover taehyung. Hij pakt je vast bij he heupen begint je heupen te bewegen op de maat van de muziek. Je doet je armen om zijn nek en wilt hem een kus geven maar hij doet zijn hoofd omhoog. "Soms ben je echt gemeen" zeg je en je probeert hem weer een kus te geven maar hij doet weer zijn hoofd omhoog zodat je er niet bij kan. Je ziet in zijn ogen dat hij het leuk vind en krijgt een idee. Je kietelt hem in zijn buik en hij krimpt een beetje in elkaar van het lachen en geeft hem een kus op zijn lippen. "Ik win" zeg je met een grijns op je gezicht. Hij pakt je nog steviger vast en draait je om en duuwt je tegen hem aan. Nu sta je met je rug tegen hem aan en hij houd je nogsteeds bij je heupen vast. Oppeens voel je iets in je nek. Hij geeft je een zacht kusje in je nek en je draait je hoofd een beetje zodat hij er beter bij kan. Na een tijdje draait hij je om en hij houd je stevig vast. Je ziet dat jimin en yoongi erg veel kijken en je merkt dat taehyung het ook ziet. Plotseling neemt hij je mee naar de gang en duuwt hij je tegen de muur aan. Hij zet zijn handen naast je hoofd zodat je geen kant op kan en je kijkt hem diep in zijn ogen aan. "We kunnen of hier blijven of bij jou thuis iets gaan doen" zegt hij. "Je verveelt je he?" Zeg je met een grijns op je gezicht. "Ja behoorlijk, ik wil je gwn zo graag knuffellen alleen ik vind het zo akward als alle anderen erbij zijn". Voor het eerst zie je de verlegen taehyung tevoorschijn komen en de vlinders in je buik beginnen weer te keer te gaan. "Kom we gaan" zeg je tegen hem en je neemt hem mee om de anderen gedag te zeggen.
Nadat jullie iedereen gedag hebben gezegt lopen jullie naar taehyungs auto en rijden jullie naar jou huis. In je huis aangekomen ploffen jullie op de bank neer. Je bent erg moe en weet niet eens hoe laat het is. Je pakt je telefoon en ziet dat het al 2 uur snachts is. "Y/n?" Vraagt taehyung plotseling. "Ja?" Zeg je zachtjes. "Wil je mijn vriendin zijn? En dan echt vriendin vriendin?" Zegt hij zachtjes. "Omg JA!" Roep je en je zoent hem. Hij schrikt ervan en het duurt even voordat hij je terug zoent. Als jullie klaar zijn ga je tegen hem aan liggen en val je in slaap. Taehyung draagt je naar boven en legt je in je bed en gaat naast je liggen. "Slaaplekker kleintje" zegt hij en hi valt ook in slaap.
OKAAAY deze was voor mijn idee een beetje weird maar boeie haha. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben hehehe en comment nog fff leuke ideeen voor het volgende deel. Ly xo