Merhaba Abcd nasılsınız? Alper iyi. Yani bizde iyiyiz dediğinizi duyar gibi oldum. O beni takip etmiyor olabilir. Fotolarıma gb yapmıyor olabilir. Ama o bizi görecek. Çünkü o Alper, alper bizim alper.
Bu bölümü ı think you mis mi noew şarkısı ile yazdım. Medyaya ekledim. Tabi müziklerinizde vardır ama neyse.
I think you love this story. My heart is so sexy bebekler öpüldünüz.
***
Filmin konusu vampirlerdi. Gerçek hayatta böyle şeyler olabilir miydi ki? Filmdeki vampirilerin gözleri kırmızıydı.
(Ormandaki o gizemli adamı hatırlar)
"Hemen burdan uzaklaşş. "
(Şimdiki an)
"Aman tanrım! " dedim kendi kendime "Yoksa ormandaki çömelen adam da mı vampirdi? "
Birden korku hisettmiştim. Ürperdim ve arkadamda bir nefes duydum.
Arkamı döndüğümde kimse yoktu. Bu sefer de önümden hissediyordum.Ve bir ses (etkileyici ve dokunaklıydı):
"Ne olduğumu düşünüyorsun? " dedi fısıltıyla. Tekrar önümü döndüm. Yine kimse yoktu. Ama çok hızlı hareket ediyor olmalıydı . Ve yine daha derinden bir ses duydum.
"Neyim ben söyle! " sustum çünkü korkuyordum. Sustum çünkü o bir mafya vampirdi.
"Söyle! " diye bağırdı. "Ne olduğumu düşünüyorsun? "
"M-m-m-mafya. " dedim ve yutkundum.
"Değil!" diye bağırdı.
"V-vmpir. " dedim ama ağlamaya başlamıştım.
"Değil!" bağırdığında sesinin ne kadar güzel etkileyici dokunaklı ağlamaklı pürüzsüz kadifemsi ve en önemlisi bülbül gibiydi.
Aklıma gelen ilk şeyle fısıldadım.
"Sen bir Vamya'sın. "
Vamya: mafya ve vampir demektir. Vampirlerin mafya olmasıdır. Vimpir mafya demektir.
"Yalan! Yalan söylüyorsun! " diye bağırdığında sesin etkisiyle piyanonun tuşları çıkmış avize kopmuş, duvar yıkılmış, ve televizyon patlamıştı.
"Bir vamya olabilirsin! Ama televizyonu patlatma hakkın yok senin bal dudak! "
"Ne dedin seeeğn?"
Bana tokat atmıştı.
Elleri pamuk gibiydi. Yumuşacık...
Duvara fırladım. Bana vurmuş muydu?
"Bunu kimseye söyleyemezsin! " Çok öfkeliydi. Ne yapmıştım ki?
Sakin kalmalıydım. Yerimden kalktım ve avizeyi yerine taktım.
Annem görürse ağzıma sıçardı.
Birden kapı açıldı. Kendimi alper'in kollarında bulmuştum. Koşuyordu ama sanki uçuyorduk.
"Napıyorsun Alper? " dedim.
"Sus. " dedi. Çok kabaydı ama etkilenmiştim.Annem geldiği için kaçmış olmalıydık.
Uçmamız bittiğinde bir ağacın tepesinde çömüyorduk.
"Kimsin sen? " dedim etkileyici bir şekilde.
"Ben vamyayım. " dedi. Ses tonu... huzur vericiydi.
"Tahmin etmiştim. " dedim sonra sordum. "Adın ne? "
"Alper... "
Artık yeterdi. Ne istiyordu benden? Çok öfkeliydim, onu öldürmek istiyordum. Sordum ona. Tatlı tatlı sordum. "Beni eve bırakabilir misin? dedim.
Bal dudakları etkiketici bir şekilde kıpırdadı.
Şu şekildeydi:
Sonra ekledi:
"porschem(porşem mi var) mi var amına koyayım? "
( arkadaşlar on yaşındakiler İngilizce görüyo mu bilmiyorum türkçesini ekledim)
Duyduklarım karşısında şoke geçirmiştim. İnanamıyordum. Nasıl bu kadar kaba olurken bende şehvet uyandırıyordu? Nasıl porschesi olamzdı.
"A-a-araban yok mu? "
"Bak kızım. Annen sana nasıl iyi arkadaşlar seçilir öğretmedi mi? "
Nedensizce dudağımı ısırdım.
"Sen hiç koskocaman siyah bir kağıttaki beyaz nokta nedir bilir misin? "
"Ben yalnızca siyahı bilirim. "
"Bende beyazı. " dedim ve gökyüzünde bir şimşek çaktı. Yağmur yağdı. Islandık. Ağaçtan kayarken üstüme düştü ama yere yumuşak bir iniş yaptığımızda ben onun üstündeydim.
"Oh bunu sevdim. " dedi sırıtarak.
"Kalk üzerimden sapık! " dedim ama bende istiyordum. Onun kaslı kollarında uyumak istemiştim.
Alper'in kaslı kolları şu şekildedir: 😍 (abi yiceğğğm. Alperrğğğ)
Ona sapık dememle sırıtmıştı. "Peki, " dedikten sonra kalkmama izin verdi.
"Eve gitmek istiyordun değil mi? "
Başımı salladım. "Evet. Burası senin toprakların. " dedim. Lafı bir güzel koymuştum.
"Laf koydun demek he? " dedi. Ve ekledi:
"Ama buna pişman olacaksın. "
Sözünü bitirdikten sonra beni tek eliyle kaldırıp havaya fırlattı. Havada üç takla attıktan sonra penceremden yatağıma düştüm.
Bunu nasıl yapabilmişti? Heycandan kalbim atıyordu. Ve beynim durmuştu.
Aşağı indim. Evet fırlatılmadan. (Normalce.) Annem pianonoya ne olduğunu sordu. Ona çenesini kapatmasını söyledim. Ahmak kadın herşeyime karışıyordu.
Kendini ne sanıyordu amına koyayım?
Bu küfürü edince aklıma wamya Alper geldi.
Alper alper benim alperim.
Gece yatmadan önce penceri açık bıraktım. Belki o gelirdi. Ve rüyamda onu düşlerken buldum. Kaslı kolları aklımdan çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Alper (Parody) Dalga Geçmek İçin Yazılmıştır :d
FanfictionAlper bir vampirdir(ayrıca mafya) ve sen alacakaranlıkta ona aşık olursun. Artık onun en leziz yemeği sensindir