Όλοι αγαπούν την πρώτη μέρα στο σχολείο σωστά; Νέα χρονιά νέα μαθήματα νέοι φίλοι. Είναι μια μέρα γεμάτη δυνατοτιτες και γεμάτο ελπίδα.
Πριν σε χτυπήσει η καταθλιπτική πραγματικότητα και καταστρέψει όλη τη διασκέδαση.
Εμένα μου αρέσει η πρώτη μέρα στο σχολείο για διαφορετικό λόγο.
Βλέπετε έχω μια δύναμη ή ικανότητα. Όταν κοιτάω τους ανθρώπους μπορώ να δω μία αύρα γύρω τους.
Ένα έγχρωμο περίγραμμα βασισμένο στο ποσό χρόνο έχουν ακόμα για να ζήσουν η περισσότεροι που συναντώ γύρω στην ηλικία μου έχουν μια συμπαγή πράσινη απόχρωση που σημαίνει πως έχουν πολύ καιρο ακόμα, μερικοί από αυτούς έχουν μια πορτοκάλι η κίτρινη χρεια πράγμα που σημαίνει τρακάρισμα η οποία διποτε άλλη τραγοδια που περνει τους ανθρώπους πριν την ώρα τους, το θλιβερό είναι όταν το χρώμα είναι κόκκινο αυτό το χρώμα σημαίνει ότι θα δολοφονιθουν η θα αυτονησουν.
Με αυτό κατά νου πάω στην τάξη πολύ νωρίς. Να μπορέσω να δω την μοίρα των συμμαθητών μου.
Το πρώτο παιδί που μπηκε μέσα ήταν κόκκινο. Μου έκανε εντύπωση δεν έχω δει πολλά κόκκινα.
Μετά από λίγο κατάλαβα ότι όλοι είχαν την ίδια λάμψη. Τοτε είδα την αντανάκλαση μου στων καθρέφτη.
Ήμουν και εγώ κόκκινος. Αλλά ήμουν πολύ τρομαγμένος για να κουνιθω.
Τότε μπικε μέσα ο νέος δάσκαλος με μια τεράστια βαλίτσα. Μπήκε και κλείδωσε την πόρτα. Η αύρα του ήταν πράσινη.
********************************
YOU ARE READING
Τρομακτικές Ιστορίες
Mystery / ThrillerΤις ιστορίες τις έχω βρει δεν είναι δικής μου εμπνεύσεως. Ελπίζω να σας αρέσουν.