Bili su srećan par kojima su svi u školi zavideli, oboje su iz bogate porodice, nisu ni slutili da na ovom svetu postoje stvorenja kao što su veštice, vukodlaci, vampiri....
Sve dok igrom slučaja on nije postao jedan od njih.
Kako bi on mogao da ode i usavrši svoje vampirske sposobnosti mora da ostavi sve iza sebe, uključujući i Skarlett i ode u vampirski institut u predgrađu Torontoa, kako bi njihova ljubav mogla da opstane, ona mora da postane vampir. Da li će joj on to dozvoliti?
Lovci na vampire već vekovima tragaju za prvobitnog vampira koji se krije u Kanadi. Jedino pomoću ogrlice mogu da saznaju ko je prvobitni vampir, ako ga ubiju vampirska rasa nestaje zauvek, da li je ogrlica kod prave osobe? Ili ne?
-1784.godina-
" 18.jun.1784.- Iz Evrope,sledeci trag me vodi u Ameriku,tačnije u Kanadu , negde na području Ontaria.Juče mi je stiglo pismo od saveta da moram da se premestim.Već vekovima tragam za prvobitnim vampirom.Ako ubijemo njega vampirska loza će zauvek nestati.Pošto su prošla tri veka od kako je nastao prvi vampir,rasprostranili su se i razmnožili.Svaki trag nas vodi na drugo područje.I svaki put se neuspešno završi.Do sada smo uvek pronalazili istrulela tela i skoro uvek se na vratu nalazi ujed vampira.Tako dolazimo do zaključka da je ovde bio vampir. Ali u poslednje vreme ne pronalazimo takva tela vec samo tela koja su rastrgnuta na komade.I to nas sada najviše buni.Da li pored vampira postoje još neka stvorenja?Ali nemamo vremena time sada da se bavimo, ono sto je bitno da moramo što pre da pronadjemo prvobitnog vampira i istrebimo vampirsku rasu.Nekada ću morati da pronadjem tog vampira ne zvao se ja...." - stajala sam na putu koji se nalazio pored šume gde sam se vešto krila.Gledala sam u beli papir polu izmazan mastilom.Nije bio ceo,vec pocepan pri dnu i misao nije bila dovršena.Čitala sam ga dva puta ponavljajuci reci u mojoj glavi i polako shvatajući da moram sto pre da odem odavde.Ko god da je ovo pisao sigurno je i dalje ovde, a ovo je pisano pre dva dana.
Ovo je uvod za našu priču.Nadamo se da vam se sviđa i da je zanimljivo.Dobile smo ideju da pišemo o nadljudskim stvorenjima i da bude potpuno drugačije od bilo koje serije i priče.Mozda smo uzele neke stvari iz filmova ali siguurne smo da neće da bude isto kao u njima.Komentarišite i lajkujte ako zelite da nastavimo da pisemo i novi deo najkasnije ćemo da pišemo za nedelju dana :)