good, programul ăsta mă ucide încet și abia a început școala. voiam de mult să-mi spun opinia legată de subiectul ăsta.
DACĂ TE ÎMBRACI MODERN, NU ÎNSEAMNĂ CĂ EȘTI PIȚIPOANCĂ.
DACĂ TE OPREȘTI CÂTEVA SECUNDE SĂ-ȚI ARANJEZI PĂRUL ÎN OGLINDĂ PENTRU CĂ ÎȚI PASĂ CUM ARĂȚI, NU ÎNSEAMNĂ CĂ EȘTI PIȚIPOANCĂ.
DACĂ AI GRIJĂ DE ASPECTUL TĂU, NU EȘTI PIȚIPOANCĂ.
mulțumesc.
până acum un an, doi, și eu eram tot pe sistemul ăsta: ewwww, haine???? la ce naiba îmi trebuie haine, lasă-mă să merg ca ultima nespălată la școală, ce să dăm bani pe haine? cărți!
mă consideram extrem de înțeleaptă că alegeam cărțile în detrimentul hainelor și citeam cantitativ, ca să mai crească orgoliul în mine: mult și prost, așa citeam. după, datorită și micii mele pasiuni pentru tot ce înseamnă 'aesthetic', am început să nu mai gândesc așa. am început să-mi pese de cum arăt din două motive:
a. aspectul chiar contează în prezent, fie că-mi convine sau nu. e important să faci o impresie bună. degeaba ești deștept, dacă nu ești îngrijit, pentru că nimeni n-o să vină la tine și toți te vor privi cu silă înainte să-și dea seama ce mod de gândire mișto ai.
b. mă simt mult mai bine și mai drăguță în haine drăguțe.
the point is, poți să fii girlish, să stai câteva ore în magazine și să ai răbdare să probezi și fără să fii pițipoancă sau vulgară. pot să-ți placă hainele și să fii în același timp foarte bună la școală. faptul că îți pasă cum arăți relevă de fapt respectul pe care îl ai față de tine ca persoană.
hope you get my point.
pace, am de lucrat la mate.
CITEȘTI
pineapples and turtles ;; random
Randomîn care smile nu doarme la trei noaptea și decide să arate lumii ce persoană random este. conține înjurături, englezisme, plictiseală și prostie.