Sveiki visi!
Aš esu Alexa. Man 17 metų. Esu tikrai labai nedrąsi. Rytoj bus diena kurios labai laukiu, bet ir bijau. Aš 1 kartą savo gyvenimę su geriausia drauge išvažiuoju į vasaros stovyklą kuri truks 10 dienų! Galiu pasakyti kad man tikrai baisu. Kaip ten viskas atrodys, ar aš susirasiu daugiau draugų, gal aš padrąsėsiu. Ai užtenka nusišnekėti.
Taigi dabar aš su geriausią drauge kuri ir prikalbino važiuoti mane į tą stovyklą kraunuosi daiktus. Tiesa ji man padeda.
- Eii Alexa - suplojo ji man prieš veidą, o už išsigandus sukrutėjau. Ups tikriausiai būsiu šiektiek užsigalvojusi.
- Alexa tu ir vėl galvojai kas bus toje stovykloje? - paklausė ji pakeldama antakį.
- Umm joa - sukikenau aš.
- Nesijaudink gi viskas bus gerai - nusijuokė ir numojo ranka ji. - O dabar pabaikim sukrauti tavo daiktus - nusijuokė ji. Aš kartu su ja nusijuokiau ir palinksėjusi galvą puoliau prie darbo - tai yra susikrauti daiktus. Po kokių 30 minučių drabužiai buvo jau sukrauti. Kagi liko sunkioji dalis tai yra makiažas, šukos, šampūnai ir kitos priemonės. Po dar 40 minučių darbo mano daiktai kurių man prireiks buvo sukrauti. Išviso aš buvau prisikrovusi 1 tikrai didelį lagaminą. Atsisveikinau su Rose ir atlikusi savo naktinį ritualą nuėjau į lovą ir užmigau.*Kitos dienos rytas*
Atsikeliu 8:00 su žadintuvo pagalba ir iškart pajaučiu jaudulį. Išlipu iš lovos nueinu į vonios kambarį ir padarau savo ryto rutiną, pasidažau, išsidžiovinu bei susišukuoju savo pusilgius rudus plaukus. Išėjusi iš vonios kambario pasiėmu jau iš vakar vakaro suruoštus drabužius : juodus džinsinius šortukus, baltą maikutė su užrašu "Drama princess" ją susikemšu į šortukus, užsimaukšlinu juoda kepurę nuo saulės ir aš jau pasiruošusi. Pasiėmu savo lagaminą ir ant pečių užsimetu savo kuprinėlę bei nueinu prie durų. Apsimaunu savo baltus adidas superstar batus ir išeinu į lauką su lagaminu rankuose. Rose jau laukė manęs savo mašinoje. Nuėjau prie mašinos bagažinės ir įsidėjau į ją lagaminą. Priėjau prie durelių ir įsėdau į mašina bei uždariau dureles. Apsikabinau su drauge taip pasisveikindama ir mes pajudėjome į kelią.
Po 30 minučių atvykome. Galiu pasakyti, kad su Rose kelias niekada neprailgsta. Mes šokame, rėkiame visa gerklia dainų žodžius ir darome kitokias nesamones. Bet dabar jau kelionės tikslas pasiektas. Mes išlipome iš mašinos ir nuėjusios prie bagažinės ir išsiėmėme savo lagaminus. Rose užrakino mašiną ir mes nuėjome prie vietos kur turime atsiimti namelių raktus. Mums padavė raktus. Dėja mes gavome skirtingus namelius. Apsikabinome atsisveikindamos ir aš tariau :
- Parašyk man kai įsikursi ir susitikime čia gerai? - paklausiau aš, o ji linktelėjo ir pamojavusi nuėjo. Na ką reikia ieškoti savojo namelio. 12, 13, 14, 15 va ir manasis 16. Užlipau mažais laipteliais ir atidariusi duris įėjau į namelį. Ten jau prie 1 iš spintų stovėjo. Pala ką vaikinas!? Na joaa. Kai aš žengiau žingsnį jis atsisuko į mane bei kreivai nusišypsojo.
- Sveika - atsistojo jis ir priėjes prie manęs ištiesė man ranką.
- Amm lab-as - sumikčiojau aš ir ištiesiau jam ranką. Blemba kodėl aš tokia nedrąsi?
- Aš Jackson, o tu būsi? - prisistatė jis ir paklausė manęs.
- All-ex-a - velniop tą mano mikčiojimą.
- Kokia nedrąsi - sukikeno jis, o aš paraudau.
- Gerai ateik įsikursi - nusijuokė jis ir paėmęs lagaminą nutempė jį prie kaip suprantu laisvos spintos.
- Ačiū - nusišypsojau aš. Pagaliau nemikčioju.
- Nėra už ką. - nusijuokė jis
- Ir nebijok taip manęs aš nesikandžioju - nusijuokė jis, o aš su juo kartu. Na ką manau bus linksma.......
Taigi sveiki!
Čia mano pirmoji istorija mano naujajame tai yra šitame acounte.
Taigi tikiuosi ji sulauks bent truputį dėmesio 😅
Žinau, kad 1 dalis nėra įdomi, bet pats veiksmas dar tik prasidės tai... 🤗Norėčiau pasveikinti DirtyBoy_xx su 16-tuoju gimtadieniu! Linkiu daug vote ir teigiamių com! Kurk savo tobulas istorijas, kad aš ir kiti žmonės turėtų ką skaityti. Tegul visos tavo svajonės išsipildo! 💜
YOU ARE READING
Summer Camp
RandomAlexa - 18 metų nedrąsi mergina. Ji pirmą kartą savo gyvenimą nuvažiuoja į stovyklą. Jackson - 18 metų drąsus vaikinas. Jis 3 kartą važiuoja į stovyklą. Kas atsitiks kai susidurs šie 2 žmonės? Taigi noriu padėkoti už viršelį ir parekomenduoti jum...