| Önür Can Özcan - Yaramızda Kalsın |
Multimedyadaki Şarkıyı Dinleyerek Okuyabilirsiniz :)
Deniz'den ;
Yemek Yemiştik Ve Herkes Bloklarına Dağılmıştı, Biraz Kitap Okudum,Sonra da Tuvalete Elimi Yüzümü Yıkamak İçin Gittim,Çıktığım da Geri Bloğuma Girdim.Birkaç Sayfa Daha Okudum Ve Kitabı Bitirdim. Oyalanacak Birşeyler Arıyordum,Aklıma Jaleye Kitap Sorma Fikri Geldi,Odasına Gittiğimde Yoktu Sonra Diğerlerinin Odasına Baktım Onlarda Yoktu Daha Sonra Birşey Olabilme İhtimalini Düşünüp Heryerde Onları Aradım. Daha Sonra Aklıma Geri Gelme İhtimalleri Geldi Ve Bloğa Geri Döndüm,Diğerlerinin Odalarına Baktım Yoktu Daha Sonra Azra'nın Odasına Baktığımda Kapı Çok Az Açıktı Ve Azra İle Diğerlerini Gördüm.Birşeyler Konuşuyorlardı Dikkatimi Verip Dinlediğimde Şok Oldum.
- '' Azo Bu Deniz'in Saygınlığı Gittikçe Arttı Senin Yerine Gelmez Değil mi ? ''
- '' Doğru Valla he ''
- '' Kızlar Yapmayın Ama Hani Arkadaşımızdı ?! ''
Şuan Azra'nın Diyeceklerini Merak Ediyordum ..
-'' Ben de Artık Şüpheleniyorum Bir an Önce Birşeyler Yapmalıyız,Onun Suyu Isındı ''
- ''Azra Sen Ne Diyorsun Böyle ? Denizden Bahsediyoruz Biz,Hani Seviyordun ?
'- 'Sevmiyordum!'' dediği cümleden sonra öylece kalakalmıştım Dünya Durmuş Hissediyordum.Dedikleri Sürekli Kulağımda Tekrarlanıyordu,Gözümden Akan Yaşlar da neydi böyle ? burası hapishaneydi kimseye güvenmemeliydim,ama Azrayı Ben ...
-''D-deniz ''
Rüzgar Kapının Penceresine Baktığın da Beni Gördü,Bense Gözümden Akan Yaşları Umursamadan Bloktan Dışarı Çıkmıştım. Lavobaya gidip Kapıyı Kilitlemiştim ve ardından akan gözyaşları ...
Peki ya Duyduklarım Doğru Muydu ? Kabul Etmekte Zorlanıyordum ...
---------------------------
BÖLÜM SONU!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVLU - AZ&DEN |gxg|
Fanfiction| Sezon Finali Devam Niteliğinde | ''Kahretsin,evet seni seviyorum'' ''ben de seviyorum be boncuğum,sen gidince bunu çok iyi anladım'' ...