ᴏᴘᴇʀᴀᴛɪᴏɴ : ɴɪɢʜᴛᴄʟᴜʙ

278 9 1
                                    

-ʏᴜɴɪs ᴘᴏᴠ-
ᴍᴜʟᴛɪᴄᴏʟᴏᴜʀᴇᴅ ʟɪɢʜᴛs ʙᴇᴀᴍᴇᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ, ᴛʜᴇ ʀᴇᴅ ᴏɴᴇs sᴛᴜᴄᴋ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ. ʟᴏᴜᴅ ᴍᴜsɪᴄ ʙʟᴀʀɪɴɢ ɪɴ ᴍʏ ᴇᴀʀs, ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ sʜᴀᴋᴇ ɢɪᴠɪɴɢ ᴍᴇ ᴀ ᴡᴇɪʀᴅ ɴᴜᴍʙɴᴇss ɪɴ ᴍʏ ғᴇᴇᴛ. ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴍᴇ ғᴇᴇʟ ᴅɪᴢᴢʏ. ɪᴛ ᴅɪᴅɴᴛ ʜᴇʟᴘ ᴍᴜᴄʜ ᴛʜᴀᴛ ɪ ʜᴀᴅ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ, ᴛᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ, ᴀʟᴄᴏʜᴏʟ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ǫᴜɪᴛᴇ ɴᴏᴛɪᴄᴀʙʟᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴇʏᴇs ᴏғ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ sᴏᴜʟ.

ɪ ᴡᴀs ᴅᴀɴᴄɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ᴛʜᴇsᴇ sᴛʀᴀɴɢᴇʀs, ᴛʜᴇ sᴍᴇʟʟ ᴏғ sᴡᴇᴀᴛ ᴀɴᴅ ᴀʟᴄᴏʜᴏʟ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴍᴇ ɢᴀɢ. ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴇ ʙʟᴀʀɪɴɢ ᴍᴜsɪᴄ sʜᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ʙᴇɪɴɢ ᴘᴜsʜᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ᴛʜᴇsᴇ ᴅᴀɴᴄɪɴɢ ʙᴜᴛ ᴅʀᴜɴᴋᴇɴ sᴏᴜʟs ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ɢᴇᴛ ᴀ ᴡᴇɪʀᴅ ғᴇᴇʟɪɴɢ ɪɴ ᴍʏ sᴏᴜᴍᴀᴄʜ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡᴀᴛᴇʀɪɴɢ.

ᴛʜᴇ sᴜᴅᴅᴇɴ ʀᴇᴀᴄᴛɪᴏɴs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴀʟᴄᴏʜᴏʟ ᴄᴏᴍɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴡᴀʏ ɪᴛ ᴡᴇɴᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ʙᴏʟᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛᴏɪʟᴇᴛs, ᴏᴘᴇɴɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇɴᴛʀᴀɴᴄᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴍᴇɴs ᴛᴏɪʟᴇᴛ, ᴛʜᴀɴᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ʟᴏʀᴅ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇʀᴇ. ɪ sʟᴀᴍᴍᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴏᴘᴇɴ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ɢᴜʀɢʟɪɴɢ ᴘᴀɪɴ ɪɴ ᴍʏ ᴛʜʀᴏᴀᴛ ᴡᴀs ɢᴏɴᴇ. ɪ ᴡᴀs sɪᴄᴋ....

ᴏɴᴄᴇ ɪ ᴡᴀs ᴅᴏɴᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜʀᴏᴡɪɴɢ ᴜᴘ. ɪ sᴛᴜᴍʙʟᴇᴅ ᴍʏ ᴡᴀʏ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴛᴏɪʟᴇᴛs ᴀɴᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ. ɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ sᴜᴅᴅᴇɴ ᴘᴀᴜsᴇ ᴀs ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ғᴇᴍᴀɴɪɴᴇ, ᴘᴀɴɪᴄᴋᴇᴅ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴀs ᴍʏ ᴇʏᴇs ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ᴛᴏ ɪɴғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ.

ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ᴀ ɢɪʀʟ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴍʏ ᴀɢᴇ, ᴀʙᴏᴜᴛ 7 ᴍᴇᴛʀᴇs ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ...sʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴜɴᴄᴏɴғᴇʀᴛᴀʙʟᴇ, ᴀ ᴍᴀɴ ᴡᴀs ᴘᴜsʜɪɴɢ ʜᴇʀ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ ᴡᴀʟʟs ᴀɴᴅ ᴛᴇᴀsɪɴɢ ʜᴇʀ. ʜᴇ ᴡᴀs ᴄʟᴇᴀʀʟʏ ᴛᴏᴜᴄʜɪɴɢ ʜᴇʀ ᴜᴘ. sᴏ ɪ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴛʜɪs ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴍʏ ᴛᴜʀɴ ᴛᴏ ʙʀɪɢʜᴛᴇɴ sᴏᴍᴇᴏɴᴇs ᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴇʟᴘ ᴛʜᴇᴍ.

sʜᴇ ᴡᴀs ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀᴡᴀʏ ʙᴜᴛ ɢᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴊᴜsᴛ ᴘᴜʟʟ ʜᴇʀ ʙᴀᴄᴋ ᴀɢᴀɪɴ. ᴡʜᴇɴ ɪᴛ ᴄᴀɴᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅɴᴛ ᴡᴀᴛᴄʜ ʜᴇʀ sᴜғғᴇʀ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪs ғᴏʀ ᴀɴʏ ʟᴏɴɢᴇʀ. ɪ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴀɪʀ ᴀɴᴅ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴀɴ ʙʏ ᴛʜᴇ ᴍᴜʟʟᴇᴛ ᴀɴᴅ ᴋɪᴄᴋᴇᴅ ʜɪᴍ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀʙʏ ɢʀᴀᴠʏ ɢᴜɴ.

ɪ ᴛʜᴇɴ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ʜɪs ғᴀᴄᴇ ᴛᴏ ᴍᴇ ᴀɴᴅ sʜᴏᴠᴇᴅ ᴍʏ ᴛʜᴜᴍʙ ɪɴ ʜɪs ᴇʏᴇ. sᴛʀᴀɪɢʜᴛ ᴀᴡᴀʏ ʜᴇ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ. ᴀs sᴏᴏɴ ᴀs ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ, ɪ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴀɴᴅ ʀᴀɴ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛᴄʟᴜʙ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ.

ᴡᴇ sᴀᴛ ᴏɴ ᴀ ʙᴇɴᴄʜ ᴀs ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴜs ᴡᴇʀᴇ ᴇxʜᴀᴜsᴛᴇᴅ ғʀᴏᴍ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴡᴀs ʙʀᴇᴀᴛʜɪɴɢ ʜᴇᴀᴠɪʟʏ ғʀᴏᴍ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴡᴇ ᴅɪᴅ. ɪ ғᴇʟᴛ ʙᴀᴅ ғᴏʀ ʜᴇʀ.... ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ʀᴜɴ...

ɪɴ ʜᴇᴇʟs.

*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
A/N:
Well...I hope you liked the first chapter of...runaway. I hope I can update every week or so and I'm still trying to update on psychotic smoke. Thanks💞

-xzoulle_

ʀᴜɴᴀᴡᴀʏ | ʟᴀʟɪsᴀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ: ɢxɢWhere stories live. Discover now