Край ли е това?

84 3 4
                                    

Чакахме чичо ми и през врата влезе гаджето ми.Аз му  нахвърлих ,а брат ми и майка ми се вбесиха.
-Това е чичо ти,Петранке!-извика майка.
-А ок,ние сме гаджета не можете да ни забраните.
-Забранявам ти,аз го харесвам!-каза брат ми.
-Но,той ти чичо!-извиках аз.
-Всъщност,Петранке,аз съм ти баща.-каза баща-брат ми.
-Но как ще изневериш на мама с брат и?
-Ние не сме заедно от 18 години.-заяви майка.
-Но аз съм на 17.-казах аз.
-Емии,майка ти беше бременна ,а аз самотен гей.
-А ок. Аз отивам да плача на гроба на Хари.- казах аз, с толкова неутешима скръб, че сълзите напираха в очите ми и аз избухнах в ридания и плач.
-Забавлявай се.-извика весело майка.
Отидох на гроба на Хари с бедничкото си порше и едва не се блъснах в една такси, чийто шофьор излезе и ме напсува, а аз му показах среден пръст и също му се развиках, разказвайки какво ми се е случило и той ме съжали и ме откара. В таксито бях принудена да си говоря с него за всякакви теми...политика..футбооол...жени...и новините и той непрестано ми правеше комплимемти за носа. Отидох на гроба, обляна в сълзи и започнах да ридая над него. Реших да го изровя, за да е по-драматично. Изрових го и започнах да рева, още по-силно над него опирайки чело в гърдите му. Валеше дъжд и аз го целунах, от мъка. Гледах безжизненото му тяло и не можех да повярвам, че го виждах за пръв път мъртъв и се скъсвах от реване. Отдръпнах се от целувката и затворих очи от МЪКА.
- Имах лош дъх.- каза той.
Той се беше събудил и ме гледаше, погнусен. Аз му се метнах на врата и го целунах.
-Спри да ме целуваш имаш лош дъх.-извика той и аз се разплаках.-Но те обичам.Искаш ли да се омъжиш за мен?
-Угхйдйдй Защо не?-аз казах и го хванах като булка,но тъй като бяхме на остър хълм и двамата паднахме.
-Неутрален разказвач-
Две влюбени души бяха на път да загубят живота си,но изведнъж момичето каза:
-Бременна съм.
-Умираме,не сме в симс.
-Жалко поне опитах.
Те паднаха,мъртви загубили представа за всичко и всички.Бебето се роди в ръцете на чичо и Алфредо и той го кръсти Мимка.Тя беше клиширано аудсайдерче ,което се самоуби след 12 години на същото място.Край . Очаквайте 2 сезон ,който е свързан с живота на Мимка.

Това го писахме с: VSAS2525. (Тя пишеше повечето време. Не съм виновна за пунктуационните грешки АХАХАХАХАХХАХАХАХ)

Чичо ми и Хари Стайлс/ BG FanfictionWhere stories live. Discover now