tea:hoi..bangunlah..ni mkn..kau x mkn siap
Aq di kejut bangun..mata aq bengkak..yes semalam menangis x berhenti..
Yuna:hmm..
Dgn mlas nk lyn..aq sambung menyelimuti diri..punggung aq ditolak sedikit dgn kakinya ..
Tea:bgunlahh..!!kau x bgn aq simbah kat kau air pns..bgun!!
Perintah dia..pekah..agak agak la air panas. Rosak muka aq syial. Bangang. Dgn terpaksa aq pon relakan tuk bgun.
Yuna:kau nk ape?
Soal aq kasar.. Wah kasar..haha..sambil menyilangkan tgn ku..
Tea:kau mkn..!!
Yuna:klau aq x nk kau nk buat ape?
Tea:ooo..xnk mkn..xnk mkn xpe..seminggu aq x bgi kau mkn nk!
Teahyung ingin berlalu pergi tetapi aq halang..gila kau seminggu mau jadi mayat aq..
Yuna:tea..okok aq mkn..
Aq merampas mknan daripada teahyung dan memulakan makan..aq terdngar dia berdecit..lalu merampas makann dari aq blik..
Yuna:yahh..tea..pehal?
Tea:aq nk kau suap aq..ppalli..
Teahyung mengangakan mulutnya..nk x nk kena juga la. Aq menghala sudu kedalm mulutnya..
Yuna:awnnn..*senyum
Tea:hmm machitaa..
Aq mengukir senyuman..aq memandang muka tea..kelihatan muka tea kembali serious..
Tea:kau mkn lah aq nk kluar..klau nk pape g dapur atau panggil joyah kt bilik tingkat 1
Yuna:ok..but skrg saya kat tingkat bape?
Tea:3
Oh..aq membalas dgn senyuman. Perghh..so means rumah ni ada 3 tingkat la..huh kaya..villa ke banggalo ni..
Aq nk air..teahyung sudah pergi meninggalkan yuna bersendirian dibiliknya jadi teahyung membenarkan yuna ke arah dapur..
Ok aq pon pergi dapur..katanya nk pape jumpa joyah.. Xde sesiapa pon kat dapur..
Yuna:joyah!!
Aq memanggilnya..dua tiga kali akhirnya joyah sampai..wah cntik xpi bila dia ckp uh kluar gigi jongang dia pffft..
Joyah:ye puan
Yuna: eh knpe panggil puan..panggil yuna je..
Joyah:andwea..x boleh nnti boss mrh..
Yuna:knpe bos nk mrh?
Joyah:ye la..puan ni Istimewa tuk dia
Yuna:is..ist..istime..wa..ape maksud awq ni..
Joyah:sebenarnya...puan ni—
??- joyahh!!!
Aq menoleh kepada empunya suara..oh tea..
Joyah:maaf puan..maaf bos
Tea:jumpa aq kt bilik bacaan..sekarang..
Teahyung menyuruh joyah ke bilik bacaan nya
Tea:dan kau!!
Dia menunding ke arah aq..aq mengerutkan dahi sedikit..
Tea:masuk bilik nnti aq nk jumpa..sekarang!!
Tea menjeling kepada aq..cis..cungkil mata baru thu..hehh..jp aq nk minum air..
~•°♥°•~
Tea:aq dh bagi thu kau jgn bgi tahu dia..tentang kisah silam aq ..paham!!
Joyah: nea..mianhea..
Joyah menundukkan kpalanya tanda mengaku slh
Tea:klau kau buat lagi..bdn kau...aku kerat 20 phm!!
Joyah: nea..nea..nea..
Tea:kluar..!
~•°♥°•~
Haish ape aq nk buat dlm bilik sebesar 2 buah rumah teres 1 tingkat ni..bosan.. Wah album..ni mesti gmbr dia waktu kecik..aishh kyeopta..xpi an asal mcm pernah aq nmpk hah..siapa sebenarnya tea ni?
Aq membelek lgi album itu. Dan mata aq tertumpu kpada 2 kanak kanak ni..seorg laki sorg lagi perempuan..yes this girl aq knl ..ni aq kan..yeke asal cute sngat..
?? : hermm
Dlm khusyuk aq menilik gmbr dlm album tu .. Aq terdengar suara yg tgh berdehem..
Aq menoleh kpada empunya..magad..tea..dgn kelam kabutnya aq pon sorok album bwh rak yg terdedah..
Tea:kau buat ape hah?
Yuna:a..a..a..xde..pape..
Dia mendekatiku..sehinggalah tinggal 5 inci je lagi hidung aq ngan dia ingin bertembung..Dia mengunci bergerakkan aq iaitu meletakkan tgnnya kesisi telinga aq..
Tea:you lie..tell me kau buat hah!!
Yuna:a..a.aa..aq..cum..cuma
Tea:cuma ape!!
Bentak teahyung..omma tolong yun omma..yun takut..
Yuna:cuma tgk album ni .
Aq mengeluarkan album lalu menutup mukaku..
Tea:sape suh kau main barang aq..
Kelihatan mukanya bengus lain macam babe..
Yuna:saya bosan ..xthu nk buat ape..*buat puppy eyes
Tea:tch.. Lain kali jgn main brg aq kalau x minta kebenaran. Aq!! Paling pantang org main barang aq..phmm!!
Teahyung menghentak tgn nya kesisi telinga aq dgn kuat..dan berlalu pergi ke katil..
647 Words
~•°~•°~•°~
Annyeong thanks yg mana dh vote ..yg mana blom tu..vote la ok..tq
YOU ARE READING
[C]I'm Your Own+ V BTS
Fanfiction1nd +my friend my bestie my bae my love my namchin+ +just you in my heart💋+ ⇨⇦ ♡Baca jelah ape penghujung citerni..♡ START: 17|9|2018 End: DUNNOOOOOOO Enjoy♥