1/2

64 2 2
                                    

Ahogy kiszálltunk indultunk is Jennahoz,de előtte beugrottunk Cecilért, Alisa unokanővéré( a vőlegény húga ). Ahogy sétáltunk Jennahoz,aki Ceciléktől pár házzal arrébb lakik, a lagziról beszélgettünk még oda nem értünk.

Jennaék kertjében már a zene dübörgött,mikor megérkeztünk már éreztük,hogy ez egy nagyon jó buli lesz. De itt még nem gondolta semelyikünk se mennyire......

Jó pár órával később

Már szinte mindenki jól leitta magát, én és Alisa már a világunkat nem tudtuk,de mégis tovább ittunk ahogy a többiek. Már elégge rosszul lettem a sok piától,mivel szédültem nagyon,hányingerem is volt de mégse akartam hányni ezért magamba tartottam. Egyszer hirtelen megjelent 2 fiú. Levis és Alan. Ők a mennyasszony unokaöccsei. De Levis rokonságba van Alisa családjával is.

Kb. Olyan hajnal 1 körül lehetett,hogy Melody és Alisa már szinte rosszul lett a sok alkohol fogyasztástól. Már olyan szinten voltak,hogy azt se tudták mit csinálnak,azok szinte már nem is ők voltak...

Melody éppen Levissel táncolt,mikor érezte,hogy abba a pillanatban fel kell magát frissiteni ha nem akar rosszabul lenni. Így tánc közben ott hagyta Levist és beszaladt a házba,a konyha volt a legközelebb így aztán azt célozta meg és egyböl a csap elé állt és meg is nyitotta. Mosta arcát hátha kijózanodik de nem sikerült neki...pedig jobb lett volna...

Gondolkozni kezdett,hogy a legjobb barátnője éppen merre lehet és a lakásban kezdte keresni. De csak próbálta volna..megszédült a konyhába és a semmiből Levis kapta el,túl közel álltak egymáshoz. És Levis megcsókolta Melody viszonyozta csókját de hamar észbe kapott,hogy ezt nem szabad,hiszen alig ismeri...semmit nem tud róla.

Gyorsan elszakadt tőle és barátnője keresésére indult meg is találta. De sajnos Alisa is bele esett abba amibe Melody is. Alan és Alisa kézen fogva ültek szorosan egymás mellett és éppen az egyik rokonnal beszélgettek. Éppen egy szobában voltak beszélgettek,Melody annyira nem ijedt meg tudta,hogy nem történt semmi komolyabb dolog.
Már nagyon szédült és próbálta elfelejteni,hogy mi történt Levissel az előbb. Szóval inkább lefeküdt az ágyra ahol Alan és Alisa ült. Becsukta szemét próbált pihenni. De egyszer csak azt vette észre,hogy Levis mellette van és megcsókolta,amilyen gyorsan történt olyan gyorsan szakadt el tőle és próbált minél messzebbre menni...

Már olyan reggeli 5 óra lehetett mikor kezdett a buli csendesülni. Nadjaval (Levis húga,akivel már egy ideje jóba van) feküdtek az egyik szobába. A szobába volt egy kanapé és egy francia ágy. Melody a francia ágyon pihent,miközben Nadja a kanapén telefonozott,a szobában nagyon sötét volt így azt se vettük észre ha valaki bejött halkan. Egyszercsak Melody annyit érezz,hogy az ágyba mellé valaki bedől. Tudta,hogy ez Alisa lesz,mert a sötétben elkezdett tapogatozni és pont a fejét fogta meg és csak sohajtott egyet innen Alisa. De Melody és Nadja itt meg nem tudták,hogy a szobában nem csak 3an vannak hanem 5en.

Egy Tiltott Szerelem TörténeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang