@leocaprio

321 14 15
                                    

-Hellooooo röportajımıza hoşgeldin ben Pelin!!!

-Hiiii ben Aysu!!

-öncelikle nasılsın, nasıl hissediyorsun?

-Şey dermişim heyecanlıyım ahahahsjwuah, kanka heyecanlı hissediyorum ama gerçekten yalan değil, yeni bir hayata hazırlanıyorum sonuçta. Sen nasılsın?

-hiç hatırlatma bana )))): bu arada ben de iyiyim teşekkür ederim. medyaya en sevdiğin ya da idol mü dersin fanı olduğum mu dersin bilmiyorum o kişinin fotoğrafını koyacağım o zaman söyle bakalım bu kişi kim?

-Girl seriously??? Dicaprio'yu yapıştır aşkım.

-nice shot girl!!! Artık konuya geçelim istersen, kendinden bahset demeyeceğim bu çok klasik olur onun için adını, yaşını hangi bölümde okuduğunu (veya olmak istediğin mesleği) ve neden bu güzel kurguları yazdığını söyler misin bize?

-Aysu, 18 yaşındayım, İngilizce öğretmenliği okuyacağım oh yeah baby ve son soru için sanırım yazarken eğlenmem. Burada kendime bambaşka bir dünya oluşturdum ve burası beni manyak eğlendiriyor.

-peki bu kitaplar içinde hangisi senin için bir tık -küçücük bir tık- özel?

-Çok zorrr, çok zorrr. Yani birkaç tanesi çok çok özel, aslında hepsinin çıkış noktası benim için özel ama mesela False Alarm olayları biliyorsun gerçek bir hayattan doğdu, Million Reasons amcamın söylediği birkaç cümleden çıktı, Secrets'ın ufacık bir yanı gerçeğe dayanıyor Dilemma tamamen başlı başına özel falan ama soruyorsan eğer birisi diye ben bu dördünü ayırt edemiyorum ama diğer hikayelerime göre biraz daha fazla seviyorum bunları.

-Ah dilemma ah dilemma aklıma geldi bak... Her neyse herhangi bir hikayende bir mesaj vermeye çalıştığın oldu mu?

-Dilemma'da mesela seni aldatan biri varsa hayatından çıkar falan dermişim ahahshhs bilmiyorum ya bence o mesajı okuyucu kendine göre alır herkes farklı düşünür hikayeler konusunda ama ben mesaj verdiğimi düşünüyorum.

-Bence de veriyorsun kdmdlls, yarattığın Zayn karakteri senin için ne anlam ifade ediyor?

-Şerefsizliğin sembolü benim için bu yavşak Zayn ajahshs yakışıklı, fazla yakışıklı, manyak yakışıklı ama karakteri oturmamış birini ifade ediyor ama seviyorum keratayı benim için Wattpad ondan ibaret.

-Peki yarattığın karakterlerden birinin içine girip onun hayatını yaşamak zorundasın, bu hangisi olurdu?

-Bir düşündüm de hepsinin hayatı berbat ldmdldlşsşdbsjs ama şey isterdim sanırım Girl Gone Wild-Ruth çünkü kendimi ona benzetiyorum.

-Yaaa sorumu cevapladın kdkdodmsl neyse yine de soracağım peki onu seçmenin nedeni kendi karakterine daha yakın oluşu mu yoksa onun yaşadığı hayatı beğenmen mi?

-Senin ağzından çıkacak her kelimeyi biliyorum ya eşek sıpası peloş elimde büyüdün neyse onun ilk beş bölümdeki halini kendime daha yakın buluyorum kanka.

-Aklında oluşturduğun o kurguyu buraya aktarırken en çok dikkat ettiğin şey ne oluyor?

-Anlamadım ne anlamda en çok dikkat ettiğim?

-Mesela şey yazım yanlışı mı, kapak mı, hikayenin adı mı, ilk bölümde ne yazman gerektiği mi gibi.

-Yazım yanlışına dikkat etmeye çalışıyorum ama biliyorsun de ve ki'ler beni çok yamultuyor ondan eminim kxldkdls ama yani yazdıklarının hepsine dikkat etmeye çalışıyorum fakat fakat fakat hikayenin adı benim için önemli you know

-seni bu ortamda en çok mutlu eden şey nedir?

-okuyucuların yorumları tabii ki,,,, hepsini okuyorum hepsi beni çok mutlu ediyor yorumlara bayılıyorum yani

-umarım yazmaya hep devam edersin canım benim, biz senin destekçiniz!! Röportaj için çok teşekkür ederim, Love youuuu ❤️

-Aşksınnnn asıl ben teşekkür ederim, seviyorum seni peloşum ❤️




-BU MİNNOŞU ÇOK SEVİYORUM YAAA AŞK BU AŞKKKK leocaprio

#TEAMLEOCAPRIO


İSTEDİĞİNİZ YAZARLARI YORUM YAPARSANIZ ONLARLA DA RÖPORTAJ YAPARIM HADİ BAKALIMMMMM

aquatic angels // yazarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin