Prolog

174 7 2
                                    

                             1878

Era ora 00:00 si strazile din Londra erau pustii..atat de pustii incat puteai crede ca un cimitir are mai multa viata decat ele.

La coltul unui bloc un tanar isi face aparitia,mergand incet,tragand dintr-o tigara si fredonand un cantec trist.Pletele lui,de un rosu aprins,erau puse in evidenta la lumina unui felinar vechi care abia mai putea fii aprins.

Tanarul prin calmitatea lui aude la un moment dat un tipat oarecum fortat,un tipat de femeie.

Acesta arunca tigara din gura si pleaca in viteza de pe loc pana cand ajunge intre doua blocuri unde zareste corpul femeii,secat de sange si cu o expresie foarte sumbra pe chip.

Acesta se uita la corpul decedatei si schiteaza un oarecare zambet care dupa o fractiune de secunda este schimbat intr-un chip trist.

Tipul se intoarce cu spatele la cadavru si nu apuca sa isi scoata alta tigara ca o femeie ii iese in cale,femeia stand in genunchi rezemata de peretele unui bar.Chipul femeii era alb,fara sa dea semne de machiaj iar parul acesteia era de un blond auriu.Barbatul crede ca femeia tocmai a iesit din bar,beata fiind si acesta se apropie de ea.

-Te rog,ajuta-ma....spune femeia in timp ce incearca sa isi ascunda zambetul.

Barbatul se apropie de ea si o ridica in picioare,in timp ce aceasta se ridica il musca de gat pe barbat,acesta cazand imediat din picioare,in timp ce devenea incetul cu incetul alb la fata,iar ochii sai luand o culoare rosie-sangerie.

Femeia se uita la el cum incearca sa supravietuiasca si se pune in genunchi soptindu-i...

-Peste ani ai sa imi multumesti Jerremy..

Rock VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum