ALBUS DUMBLEDORE

495 3 4
                                    

"Fantezi Profesör McGonagall, burada görüyorum."

"Sevgili Profesör, elbette sizin gibi mantıklı bir kişinin adına onu arayabilirim?Tüm bu '-Olduğunu-Bilirsin-Kimler' saçmalık - on yıldır ben onun doğru ismiyle onu aramak için insanları ikna etmeye çalışıyorlar: Voldemort. Biz söylemeye devam eğer çok kafa karıştırıcı olur 'Olduğunu-Bilirsin-kim.' Ben Voldemort'un ismini söyleyerek korkmak için herhangi bir neden görmedim "

"Voldemort Ben asla güçleri vardı."

"Ben hayatımda Hagrid'e güven olacaktır."

Scars kullanışlı gelebilir. Ben Londra metrosuna mükemmel bir harita benim sol diz üstünde bir tane kendim var.

Hogwarts'ta yeni bir yıla hoş geldiniz! Bizim ziyafet başlamadan önce, ben birkaç kelime söylemek istiyorum. Ve işte bunlar: kuş beyinli! Blubber! Oddment! Tweak!

"Ahem - sadece bir kaç kelime artık hepimiz beslenen ve sulanan olduğunu. Ben bu sene, sağ taraftaki üçüncü kat koridoru çok acı bir ölümle ölmek istemiyor herkese sınırları dışında olduğunu söylemek gerekir ... size vermek için birkaç başlangıç ​​Dönem bildirimleri var. "

"Ah, müzik," diye gözlerini silerek, dedi. Burada yaptığımız tüm ötesinde "Sihirli!

"Garip nasıl miyop görünmez olmak sizi yapabilirsiniz."

"[Erised The Mirror] bize kalbimizin en derin, en umutsuz arzusu daha az ya da hiçbir şey gösterir."

"Bu rüyalar üzerinde durmak ve yaşamak için unutmak için yapmaz."

Doğal olarak, siz ve Profesör Quirrell tam bir sır arasındaki zindanlarda aşağı oldu, bu yüzden ne, bütün okul bilir.

Iyi organize akla, ölüm sonraki büyük macera ama. Bilirsin, Taş gerçekten böyle harika bir şey değildi. Istediğiniz verebilecek kadar para ve hayat! Çoğu insan iki şey her şeyden seçsin - sorun insanlar tam onlar için kötü olan şeyleri seçerek bir püf noktası var mı, olduğunu "

"Bir isim korkusu şeyin kendisi korkusu artar."

"Doğrusu. Bu güzel ve korkunç bir şey olduğunu ve bu nedenle büyük bir dikkatle tedavi edilmelidir.

"Annen seni kurtarmak için öldü. Voldemort anlayamıyorum bir şey varsa, o da aşktır. O senin annen sen kendi işareti bırakır için kadar güçlü o sevgiyi fark etmedi. Değil bir yara izi, bizi seven kişi gitmiş olsa bile bu kadar derinden sevilen edilmiş görünür hiçbir işaret ..., sonsuza kadar bize koruma verecek. Bu çok deri olduğunu. Quirrell, nefret, hırs, ve hırs, Voldemort ile ruhunu paylaşan dolu, bu nedenle sizi dokunamadı. O kadar iyi bir şey ile işaretlenmiş bir kişi dokunmak acı oldu "

"Profesör Snape babanın borçlu olmak dayanamadım ... ben o bile onu ve babanızı yapacak hissettim çünkü o bu sene sizi korumak için çok çalıştı inanıyorum. Sonra huzur içinde babanın bellek nefret geri gidebiliriz ... "

Heyhat! Kulak kiri

O olmuştur Ne bir yıl! Umarım kafaları onlar daha tüm biraz dolgun ... gelecek yıl başlamadan önce onlara güzel ve boş almak öncesinde bütün yaz var ...

Ben saçmak için bir kaç son dakika noktaları var. Bir bakayım. Evet ... "İlk - Mr Ronald Weasley için, satranç Hogwarts iyi oynadığı oyun yıllardır gördü, ben Gryffindor evi elli puan veriyorum. İkincisi - Bayan Hermione Granger ... yangın karşısında serin mantık kullanımı için, ben Gryffindor evi elli puan veriyorum.Üçüncü - Bay Harry Potter, saf sinir ve üstün cesaret, ben Gryffindor altmış puan veriyorum. Cesaret her türlü vardır. Bizim düşman ayağa cesaret büyük bir alır, ama sadece kadar dostlarımıza ayağa. Bu sebeple Bay Neville Longbottom on puan veriyorum "

ALBUS DUMBLEDOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin